بیست و پنجم فروردین ماه هشتادو هشت

برنامه غذایی:

صبحانه : یه لیوان شیر قهوه

ناهار: -

شام : نصف روتی چنای , یه لقمه نون و یه تیکه کدو و یه خیار سالادی

میان وعده: یه ورق پنیر بازم شیر قهوه , چای , دم کرده گل مینا, یه جور شربت مالایایی, آیس تی

آب : 10-12 لیوان

 سایر:

ورزش: یک ساعت پیاده روی

ماساژ موضعی : بله

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: خوب

سر زدن به برو بچ: بله

نه : به همه چی! از بس که حالم بد بود از همه چی بدم میومد! حتی این شیرینی های روی میز! یه مقداری هم با خانواده جر و بحث کردم که دلم خنک بشه ! حالا من هیچی شما باشید چیکار میکنید ! ظهری گفتم بریم این سلف دانشگاه نهار بخوریم اخه غذاهای رژیمی هم داره ولی خانواده فرمودن نه بریم بیرون ! و یه دفه اون رگ من بلند شد! (خیلی وقتم بود از این رگه استفاده نکرده بودم زنگ زده بود!!) دیگه رو هرچی دست گذاشت منم گفتم نع! بعد دیگه دیدم این رگه بعلت عدم استفاده طولانی مدت سیستمش بهم ریخته هی متورم تر میشه و یه جورایی هم متقارن با اومدم گلی خانوم و اینا بود ! اینقده نع گفتم که ناهار نخوردم و شام هم که دیدید چقده بود!؟ البته اینم بگم ها من دو سه روز اول مهمون داری (از نوع گلی خانومی) همیچین بگی نگی گلاب به روتون میشم (قسمت بالایی) یعنی همون یه خورده شام هم که خوردم از حلقم به معده ام نرسید.......

جنبش:

صبحی که رفتیم دانشگاه من با استادم قرار داشتم و رفتیم یه کم با هم اختلاط کردیم و کلا این استاد ما به همه چی علاقه داره الا روبوتیک و هوش مصنوعی !! هی راجع به تاریخ و نمیدونم این چیزا پرسید بعدشم هی از من میپرسید تو حالت خوبه !؟ هی من میگفتم بله مرسی ! بعد آخراش گفت نانازی به نظرم تو خیلی اعصابت به هم ریخته.....! من دیدم ای دل غافل از بس که عادت به وول خوردن کردم هی واسه خودم تو دفتر این استاده تکون تکون میخورم ! حالا واسه حفظ آبرو و اینا دیگه قضیه گروه هفت هفته ای و اینا رو کتمان کردم و با یه قیافه محزون خیلی غمناکی گفتم آره این موضوع پروژه خیلی فکر من رو مشغول کرده ! بعد هم هی استاده به من دلداری داد و یه قول های مساعدی داد که نزدیک بود از خوشحالی ماچش کنم ! ولی خوب سعی کردم خودم رو نگه دارم و فقط یه لبخند گشادی زدم که تا ته معده ام رو هم دید.  

 

به این لوگ گروه هم که کنار پیوندهای روزانه گذاشتم یه نگاهی بندازید ببینید چطوره

نظرات 26 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام میگم ها هر کاری کردم نتونستم که این شیت رو ببنیم باید بزنی که همه بتونند بدون کد بهش دسترسی داشته باشند. فکر کنم.

صبا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

نانازی جون دیدم خیلی خوبه . میگم ها یک سوال
دور کمر با دور شکم رو برام توضیح میدی؟ دور کمر یعنی دور گودی کمر؟شکم یعنی بالاترین نقطه شکم؟
بعد هم دور ران کجای ران؟
میتونی همه رو برام توضیح بدی اخه من زیاد تو این کارا وارد نیستم.

صبا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ب.ظ

میگم ها خوبه که هر کسی اندازه قدش و وزنش هم داشته باشه کنار سایزش . شاید بهتر باشه؟

نگار چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://khoda-ba-mane.blogfa.com/

سلام نانازی جون گل گلاب، خوبی عزیز جان؟
ایده لوگیت خیلی خوبه ولی یه سوال به نظرت اونوقت کارمون دو برابر نمی شه یه بار وبلاگهامون رو به روز کنیم یه بار لوگ رو؟

ME پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام قربون شکل ماهت .. من دوشنبه سه شنبه 4 شنبه از کله سحر تا بوق سگ یونی هستم..
الان دیگه در خدمتم..
قربونت این لوگه چیه جریانش؟..
کی میاد اندازه میگیره؟ خودت دیگه؟..

صبا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ

میگم ها من مترم و گم کردم تا پیداش کنم چشم اندازه میگیرم . مرسی گلم

صبا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

نانازی جونم روی شکلک ها کلیک کنی بهت سایت اش رو میگه.
بعد هم ببین این گروه شما اتفاقا با تنبیه اصلا به راه راست نمیاید باید کمی بیشتر ... یه کار دیگه ای بکنی با خشونت اصلا سازگاری ندارند خیلی لطیف هستند دیگه .ولی سعی کن که به راه راست هدایت کنی مرسی گلم

صبا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:00 ب.ظ

لوگ اندازه ها خوبه . من هنوز مترم رو پیدا نکردم ولی تا شب حتما پیدا میکنم. بعد هم در مورد امتیازها اگه کسی پر کنه که خوبه ولی بعید میدونم که کسی پر کنه . وب خودشون هم بنویسند ما راضی هستیم .
میگم ها شما قدت چنده؟

میس ری پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://missrei.blogfa.com/

سلام نانازی خانم
اینطوری با یک بیمار درد کشیده دلسوخته(بااطو)رفتار می کنن!؟
جرا مشورتهای مدیریتیتونو یواشکی انجام نمیدین که تضعیف روحیه نشه؟!
عزیزم من با مکمل خوردن موافق نیستم! اگر هم مجبور بشم بخورم دوره ای این کاروانجام می دم
لوگ و خودمون باید پرکنیم؟
متاسفانه فعلا نمیتونم جدولمو تغییربدم خودم هم خیلی چیزا توذهنمه که اضافه کنم ولی با این کامپیوتر نمیشه

تینا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

می گم این استاده چه وعده هایی داد!؟ کیک برات می خواد بخره؟ نذاری رژیکت رو خراب کنه ها!

زن زمانه پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ http://zanezamane.blogfa.com

سلام عزیزی
خوبی؟؟
ببخشید من کم پیدا شدم
این لوگ رو بخوام آپ کنم باید دعوتنامه داشته باشم دیگه؟

نگار پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ب.ظ http://khoda-ba-mane.blogfa.com/

نانازی جون امروز موقع بربری خوردن کلی یادت کردم :)

سارا جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

سلام دوستای گلم


دکتر امرسون رئیس گروه پزشکی نیویورک میگوید:

چاقی یکی از بزرگترین خطرات این دوران است

ولی برنامه ی کاهش سریع وزن

از آن هم خطرناکتر است...

پس آهسته

اما پیوسته گلای مهربون

ریحانه جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ق.ظ http://shaeraneparvazi.blogfa.com/8604.aspx

سلام

خیلی جالبه
خوشم اومد.

یه سری وب در باره توپولیها.
من البته یه مشکل دیگه دارم.
اول باید ببینم اینجا چه خبره.هنوز سر در نیاوردم.

موفق باشید

صبا جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ

دوست من کجایی؟ جا موندی ها

ehsan جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://www.ehsanman2.blogfa.com

salam up kardam onam che upi makhsose dokhdara hatman bebinish ok??/

bye

الهام شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ http://strongwill.blogfa.com

سلام نانازی جون
ببخش عزیزم این اخر هفته ای نبودم عزیزم اول از همه راجع به اسم گروه توت فرنگی خوب بود که فکر کنم بچه ها گذاشتن
خوب دیگه سیب مثلا خوبه البته بقیه هم نظر بدن
اون شیت هم عالی بود من امروز توی وبم گذاشتم سایزامو
خیلی خوبه کلی روحیه میده بهم
بعدم که من دوشنبه وزن میکنم
این از این سرتو درد اوردم بازم میام
بوس بوس

الهام شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://strongwill.blogfa.com

اها راستی نانازی جون من دور کمر رو از قسمت پهن شکم :) منظورم همون ن*ا *ف از اون جا گرفتم
پس دور کمر با شکم چه فرقی دارن؟
دور ران هم نگرفتم چجوری میشه ؟

میس ری شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

عرض ادب و احترام و فروتنی

صبا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ

نانازی جونم اسم گروه اتون چی شد؟ سیب خوبه ها .
بعد هم من هنوز متر پیدا نکردم ولی سوال کرده بودم دور کمر با شکم چه فرقی میکنه جواب ندادی ها . بعد هم دقیقا بگو که هر کدام یعنی کجا بزرگترین دور رو باید گرفت؟ مثلا دور ران؟ و ..
بعد هم خوشحالم که این گلی خانم داره تشریف میاره گنکر خورده و لنگر انداخته مثل اینکه . بعد هم تو چرا اپ نمیکنی ؟ اخه شما سرگروه هستید ها . نمونه هستی ها .
وای راستی کاهش وزنت هم تبریک . پس چرا من گرم گرم کم میکنم شما کیلو کیلو ؟ ها ؟

ME شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ

وای من خجالت میکشم سایز بزنم ..
من هستم الان تو نیستی چرا؟

صبا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ

تمشک خیلی قشنگه . باریکلا به این سلیقه. میگم ها به روز نمیکنی خانم گل؟ اخه الان شنبه هم تمام شد شما 25 فروردین هستی که نمیدونم میشه پنجشنبه فکر کنم؟ خودت امتیازهای این چند روز رو حساب کن به من بگو که من وارد کنم مردم از بس که اشتباه میکنم.

تبسم یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ

سلانم نانازی جونم وای چقد خندیدم
بیچاره رو اسکل کردیا:دی
اخی ناهارم که نخوردی؟ماشالاداشتم مایعاتت رو نگاه میکردم
اگه من بجای تو بودم الان نصف تایم پیداه رویم تو راه ...بود:دی
نانازی جونم چه لوگ نازی بود
رنگی رنگی و خوشگل
میگم نانازی جون منم جدول استارتو شروع کردم یعد اومدم دیدم خودتون لوگ زدینو اینا
خلاصه اگه خواستی بیای که قدمت سر چشم
اگه نه هم که هر جور راحتی عزیزم نمیخوام کارت چند باره بشه
حالا این شربت مالایاییه شیکر هم داشت؟
بلا راستشو بگو ناهار نخوردی اونوقت یه ورقه پنیرت از همین مربع کوچولوهاست هاست یا منظورت ....(:-p)

سارا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

سلام دوستای گل و مهربون و پایدار :


من یه سری مطلب مفید علمی پیدا کردم

که یه تقسیم بندی خوب برای رژیم ها با کالری متفاوت داره

که با توجه به محدوده ی کالری خودتون این نظر رو براتون میزارم:





رژیمهای غذایی با انرژی مشخص -1500 کیلو کالری [ December 29, 2006 ]

این رژیم شامل 6 واحد نشاسته، 5 واحد سبزی، 4 واحد میوه، 2 واحد شیر، 5 واحد گوشت و 4 واحد چربی می باشد.

مدل اول تقسیم واحدها:
صبحانه: 3 واحد نشاسته، 2 واحد سبزی، 2 واحد گوشت
ساعت 10 صبح: 2 واحد میوه
ناهار: 2 واحد نشاسته، 2 واحد سبزی، یک واحد شیر، 2 واحد گوشت
عصرانه: 2 واحد میوه
شام: یک واحد نشاسته، یک واحد سبزی، یک واحد شیر، یک واحد گوشت
رژیم غذایی طبق مدل اول:
صبحانه: 90 گرم نان+ 60 گرم پنیر + یک عدد گوجه فرنگی + یک عدد خیار
ساعت 10 صبح: 2 عدد میوه متوسط
ناهار: 3/2 لیوان برنج پخته + خورش مرغ شامل 60 گرم مرغ بدون پوست و 2 عدد گوجه فرنگی + 4/3 لیوان ماست
عصرانه: 2 عدد میوه متوسط
شام: 30 گرم نان + املت شامل یک عدد گوجه فرنگی و یک عدد تخم مرغ + 4/3 لیوان ماست (برای پخت غذاها روزانه 4 قاشق مرباخوری روغن به کار رود.)
مدل دوم تقسیم واحدها:
صبحانه: 2 واحد نشاسته، یک واحد شیر، 2 واحد گوشت
ساعت 10 صبح: 2 واحد میوه
ناهار: 2 واحد نشاسته، 3 واحد سبزی، یک واحد شیر، یک واحد گوشت
عصرانه: 2 واحد میوه
شام: 2 واحد نشاسته، 2 واحد سبزی، 2 واحد گوشت
رژیم غذایی طبق مدل دوم:
صبحانه: 60 گرم نان + 60 گرم پنیر+ یک لیوان شیر
ساعت 10 صبح: 2 عدد متوسط
ناهار: 3/2 لیوان برنج پخته + خورش سبزی شامل یک و نیم لیوان سبزی پخته و 30 گرم گوشت + 4/3 لیوان ماست
عصرانه: 2 عدد میوه متوسط
شام: 60 گرم نان + کوکو سبزی شامل یک لیوان سبزی پخته و 2 عدد تخم مرغ (برای پخت غذاها روزانه 3 قاشق مرباخوری روغن به کار رود.)
برگرفته از کتاب لاغری (درمان چاقی )- محسن احمدی


امیدوارم کمکی کرده باشم.

الهام دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:15 ب.ظ http://strongwill.blogfa.com

اهای اهای اهای خانوم خوشگله
بدو بیا که من وزنمو گذاشتم

سارا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ق.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

سلام پایدارهای با اراده و قوی

می دونین این هفته هفته ی مطالعه هستش

تو کامنت قبلی براتون نوع رژیمتون رو با توجه به مقدار کالری مصرفی

نوشتم(البته بجز زیر 1200 کالری ها )

2 تا مطلب مفید هم تو وبلاگ نوشتم.

حالام اومدم کامنت دوم مطالب مفید رو براتون بزارم گلای ناز و مهربون[گل]


همیشه این نکات رو به خاطر داشته باشید که :

هر چند ساعتی که ورزش میکنید

به همون اندازه به عمرتون اضافه میشه[لبخند]

در حقیقت این بهترین سرمایه گذاریه: یعنی سود به اندازه ی سرمایه ...


خیلی غم انگیزه که شاهد توقف بسیاری از قلب ها باشم

در صورتی که میتونیم فقط با یه رژیم غذایی و چند حر کت ورزشی و کاهش چند کیلو

وزن با این پیشامد دردناک مبارزه کنیم...

پس ورزش رو فراموش نکنین...

سعی کنین ورزشی رو انتخاب کنین که مجبور نشین ترکش کنین ...



موفق باشین گل خانوما [گل][بوسه][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد