انرژی نیازمندیم

خوب دوستان گرامی

میدونم که از دوری من کاملا کلافه و خسته شدید!! یه دو روز دیگه صبر کنید میام خدمتتون ! یعنی چهارشنبه صبح به وقت مالزی بنده امتحان دارم و شدیدا احتیاج دارم به هر روشی که میدونید واسم انرژی بفرستید باید این درس رو A بگیرم ! واسه معدلم خیلی مهمه ! البته بعدشم خیلی آزاد نیستم چون باید بکوب روی پایان نامه ای کار کنم ولی فعلا انرژیهاتون رو واسه این امتحام بفرستید بعدا راجع به پایان نامه با هم مذاکره میکنیم .

درسته که این گروه واسه لاغری و لایف استایل درست شده ولی میتونیم توی سختیهامون هم همدیگر رو حمایت کنیم مگه نه ؟ برگشتم یه برنامه میذارم که یه گوشه ای درست کنیم هرکی هر مشکلی داره اونجا درمیون بذاره و بچه ها یه روز خاصی همه واسش انرژی بفرستن !! اینطوری حلقه حمایتی مون قوی تر میشه !!!

درضمن اصلا من رو تشویق نکردید ها !! توی این هیر و ویر امتحان و بی تحرکی و شیرینی خواهی و استرس و اینا (که همیشه باعث میشد چاق بشم ) نیم کیلو هم لاغر شدم !! اینا همش از اثرات حلقه حمایتی این گروه هست که باعث شد من با اینکه نمیتونستم وبلاگم رو آپ کنم ولی برنامه ام رو دقیق رعایت میکردم و مواظب بودم تا نکنه امتیاز گروهم رو پایین بیارم . (به زودی جدول این چند روز رو هم میذارم )

ولی این دو روز مونده میخوام یه کمی آزادتر رفتار کنم تا خون به مغزم !!!(نمیدونم من دقیقا این عضو رو دارم یا نه!!!) برسه و واسه امتحان فِرِش باشم


نظرات 14 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

سلام دوستای گلم

یه مطلب جالب پیدا کردم تو سایت persiandiet

در مورد همین یادداشت کردن غذاهایی که روزانه میخوریم

گفتم ارزش کاری که میکنیم رو من فهمیدم پس شما گلای نازم بدونین:



توصیف مشروح آنچه خورده‌اید و نوشیده‌اید و میزان کالری این مواد- ابزاری قدرتمند باری کمک به افراد برای کاهش وزن است.

به گزارش خبرگزاری رویترز در بررسی پژوهشگران آمریکایی بر روی 1685 مرد و زن میانسال در طول شش ماه نشان داده شد که آنهایی که تقریبا هر روز چنین یادداشت روزانه‌ای نگاه می‌دارند،

تقریبا دوبرابر افرادی که این کار را نمی‌کنند، وزن کم می‌کنند.


این یافته‌ها تاییدکننده پژوهش‌های قبلی است که ارزش نگهداشتن یادداشت روزانه را در کمک به کاهش وزن یادآور شده بودند.

ویکتور استیونس از مرکز پژوهش بهداشتی کیزر پرمننت در پورتلند در این باره می‌گوید: "برای افرادی که قصد کم‌کردن وزن دارند، تنها نوشتن هر چیزی که می‌خورند، تکنیک بسیار قدرتمندی برای کاهش وزن است."

استیونس که سرپرست این تحقیق بوده است که نتایج آن در American Journal of Preventive Medicine منتشر شده است، می‌‌‌افزاید:‌"این شیوه به افراد کمک می‌کند تا دریابند که مه کالری‌های اضافی دریافتی‌شان از کجا می‌آید، و بعد طرح‌های اختصاصی تری برای پرداختن به این وضعیت به کار ببندند."

به گفته استیونس این تکنیک به افرادی که رژیم می‌گیرند، نیز کمک می‌کند که حساب چیزهایی را که می‌خورند، در دست داشته باشند.

دکتر کیت بچمن کارشناس دیگر مرکز کیزر پرمننت در این باره می‌گوید: "برای نگهداشتن یادداشت روزانه غذا نیازی به فرم مشخصی وجود ندارد.

تنها کافی است که روی یک برگه چیزهایی را که می‌خورید بنویسید،‌ یا اجزای هر وعده غذایی‌تان را به خودتان ای‌میل کنید یا به صورت پیام‌ متنی به تلفن خودتان بفرستید."

میس ری سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:13 ق.ظ

ای وای بی بی امتحان داری؟
ز گهواره تا گور دانش بجوی
برات یه عالمه انرژی می فرستم میس ری تو ارسال انرژی معروفه
بگیر که فرستادم
مانتو قرمزمو می پوشم که قاطی نشه!

صبا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ق.ظ

نانازی جونم حتما که امتحانت خوب میشه. گفتم که عدسی بخوری ها . موز هم خوبه . ماهی هم خوبه ولی این دو روز به خودت اف بده اشکال نداره که همه چیز خوب بشه. ببین پیاده روی رو برو حتما که مغزت خیلی کار کنه دیگه . به امید اینکه بهترین نمره ها ر وبگیری. منتظرم که بیایی کمک کنی. همینطوری داره هنرجو جدید میاید و من دست تنها زودی بیا .

میس ری سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام مامان نازی
اسم من ریحانه ست
والا مامان نازی دورو زمونه عوض شده گذشت اون زمونا که باید دختر سنگین می بود و آفتاب مهتاب روش و نمی دید و سیبیلاشو تو مراسم بنداندازون بر می داشت!
من هی اومدم از سیستم اجدادمون پیروی کنم یهو به خودم اومدم دیدم ای دل غافل هر چی دختر رنگ وارنگ و آفتاب مهتاب دیدست به سروسامان رسید ما هنوز منتظر شاهزاده با اسب سفیدم که بیاد پایین پنجره اتاقم گیتار بزنه! یه کمی دچار تهاجم فرهنگی شدم!
خلاصه چاره جویی کردیم تصمیم گرفتم جلف بشم!
البته من اون مانتو رو تو خیابان بدون ماشین نمی پوشم!
من متولد ۸آذر ۵۵ هستم احتمالا همسنیم چه بسا من بزرگتر هم باشم!

شاپکده سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=62

100 فیلم جدید سال 2008 و 2009 به همراه زیرنویس فارسی با کیفیتی بالا و بدون هیچ دخل و تصرفی !!!
در سبک های : اکشن ، درام ، عاشقانه ، کمدی ، تخیلی و .....

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=62 مراجعه کنید.

موفق باشید.

زی زی سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:13 ب.ظ

دخترت زی زی متولد ۶۱ . اصولا عصرها بین ۲ تا ۳ میاد توی کتابخونه ی پالایشگاه و برنامه اش رو می نویسه و سرکشی می کنه به همه . من می دونم که مامانم ۲۰ میشه . تو ۲۰ نشی کی بشه . هان ؟ دعای دختر هم در حق مادر اجابت میشه ؟

صبا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

اگه بدونی چند بار اومدم بهت انرژی مثبت بدم این وبت هی میپروند. کلافه شدم. بهرحال امیدوارم که فردا امتحانت بیست بشی و من برات دعا کردم الان و میدونم که میشی. عدسی خوردی یا نه؟ خیلی خوبه ها

گل دختر چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ق.ظ http://mannequin.blogfa.com/

سلام مادر بزرگ خوبم . من به حرفت گوش دادم و جدول کارامو کشیدم از فردا ...

لیلا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ

خسته نباشی لیلی ، امتحان چطور بود ؟!

سوگند چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازی جون
امتحانت رو خوب دادی ؟ من همچین قلمبه برات انرژی فرستادم ها!!!
چه پیشنهاد خوبی . من حاضرم ! کی شروع کنیم برای ساعت بیدار شدن ؟

صبا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:03 ب.ظ

میگم ها امتحانت چطور بود؟ حضور فعالت همه جا دیده میشه یعنی خوب بود دیگه؟ بوس

تندیس چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://tandism.blogfa.com

سلام نانازی جون
قربونت برم الهی تو هم اگه جای من بودی صبح می آمدی تو اتاق کارت و مدیدی جای پای آقای موشه روی میز و تلفت و صفحه کامپیوتر و زار و زندگیت نقش بسته ناراحت می شدی .....
انگاری از عمد جای پاشو واسم یادگاری گداشته بود امروز اینقدر با افروز بساب و بشور کردم که نگو خودم بوی بیمارستان گرفتم و از بوی خودم سر درد دارم .
اگه مامانم بفهمه اینقدر خوب کار می کنم خیلی خوشحال میشه آخه من اصلا تو خونه کار نمی کنم

تینا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ

به به نانازی خانم! مشرف فرمودین! بابا زود باش بیا دیگه... حوصله مون سر رفت!

گل دختر چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

آخه من چیکار کنم از دست این بچه ... ناسلامتی نتیجه شماست .. یخورده نصیحتش کنین ... یکی هم اومد بگیرتش پر داد رفت .... گوش به حرف نمیده .. کالری حساب کردن یادش دادم انگار نه انگار .... آخه من چیکار کنم ... باباش هم که مارو ول کرده به امون خدا ....
قربونت برم ... قرار نشد مادرشوهر بازی در بیاری ... داشتیم ؟!!!! اینطوری که روی این بچه به روی من باز میشه ... برو یخورده نصیحتش کن ...
حالا اینا رو ولش ... خودت خوبی ؟!!!! اصل حالت چطوره ؟!!! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد