یازدهم اردیبهشت ماه هشتاد و هشت

خوب دیروز هم که روز معلم بوده رو به همه معلم های مهربون (نامهربون ها رو اصلا دوست ندارم !!‌چونه نزنید) تبریک میگم!


برنامه غذایی:

صبحانه : یه لیوان نسکافه دو تا تخم مرغ آب پز

 ناهار: ماهی و سبزیجات

شام : یه جورغذای من درآوردی با گوشت چرخ کرده مرغ و بادمجون و فلفل دلمه ای و تخم مرغ

میان وعده: گوجه فرنگی, 4 ساقه کرفس, 10 گرم پنیر

آب : 8لیوان

 سایر:

ورزش:  یک ساعت پیاده روی

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: --

سر زدن به برو بچ: بله

نه :  

فرنی با شیر و عسل , معجون!!

جنبش:

کماکان در حال مریض داری هستیم و مریض مربوطه حسابی تن و بدن ما را میلرزاند!!

 

ساعت دو نیم نصفه شب رفتم پیاده روی ! یعنی دیگه وقتی نداشتم ! بعد خانواده اومد از پنجره راهرو من رو نگاه کرد (حالا نه اینکه دلش تنگ شده باشه ها! قضیه غیرت و نصفه شب و اینا دیگه ....) بعد منم هی از اون پایین شکلک درآوردم هی دست تکون دادم هی این ور اون ور رفتم ! یه دفه با خودم گفتم اگه این خانواده نباشه چی!؟!؟ آخه از پشتش نور میزد من صورتش رو نمیدیدم ! یه دور همینطوری رفتم تو فکر که یه دفه خانواده زنگ زد به موبایل که چی شد چرا دیگه تحویل نمیگیری؟!؟! خوب فکر میکنید چی جواب دادم !؟

-         اااااااااا مگه تو بودی!؟!؟

 

پ.ن : هنوز زنده ام به لطف خدا!!

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ http://strongwill.blogfa.com

اره نانازی جون اون های بای خیلی سخت بود نخوردنش اما نخوردم تازه مامانم داشت جلوی من تند و تند هم میخورد فکر کننننننن

میس ری یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ب.ظ

<!--[if !supportLists]-->- اااااااااا مگه تو بودی!؟!؟<!--[endif]-->

مامانی چون مهندس کامپوتری تو وبلاگت تگ نویسی می کنی؟یا ایراد از جای دیگس؟راستی اون موقعها اکابر آی تی هم درس می دادن؟
عاشق این پرستاری کردنت با دل جون از آقا بزرگم!

ترنم یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ http://goodshape.blogfa.com

:)))))
خوب خانواده چی گفت ؟ نمیدونی با چه صدای بلندی خندیدم ..
آره امروز تازه اولین جلسه یوگا بود ..الان که فعلا خیلی بدن درد دارم و کوفته ام ..از باشگاه اومدم بیرون گفتم من و چه به این کارا ! داشتم میمردم ..ولی الان حسم بهتره ..فکر کنم از روی کتاب هم میتونی کار کنی شاید بهتر و اصولی تر هم باشه اما من چون میدونم تنبلی میکنم به زور کلاس میخوام انجام بدم ..خیلی لاغر میکنه ..تو کتاب دیدم هر ۱ ساعت یوگا ۶۵۰ کالری میسوزونه !!!!

میس ری یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ

مامان بزرگ امروز تو پیاده روی تو خیالم باهات حرف می زدم و می خندیدم! البته زود به خودم اومدم!
عاشقتممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد