چهاردهم اردیبهشت هشتاد و هشت

 

برنامه غذایی:

صبحانه : یه لیوان نسکافه , یه ساقه کرفس, چند پر کاهو

 ناهار: حدود 200 گرم مرغ گریل شده بعلاوه سبزیجات

شام : سه دونه برنج!!! یه گاز نون مرغی (سرخ شده نبودها) , یه گاز نون دانمارکی , دوباره مرغ گریل شده و سبزیجات

میان وعده: خیار سالادی  , کرفس, آلو بخارا 2تا, ده گرم پنیر

آب : 8 لیوان

 سایر:

ورزش: یک ساعت و نیم

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: --

سر زدن به برو بچ: بله

نه :

رفته بودیم یه کم خرید کنیم ! آخرشبی نون فروشیه حراج زده بود یکی بخر دو تا ببر بود ! خانواده یه چندتایی کیک و نون برداشت شروع کرد به خوردن منم از دوتاشون یه گاز زدم ونه بیشتر البته گاز نامزدی بود ها! از اون گازا که میخوای نشون بدی اصلا شکم نداری و دهنت هم اندازه یه غنچه باز میشه !! درحالت غیر رژیمی من اون نونا رو مثل قرص مینداختم بالا!!!(اون کارتون بامزی یادتونه اژدهاهه از کوفته قلقلی های مادربزرگ خوشش میومد!؟!؟)

جنبش:

رقص! (این رقصا هم رقص کامل نیست ها! همینطوری که نشستم مثلا یه دفه بلند میشم یه قری میدم یا دستامو بالا میبرم یه تکونی میدم یا اون قسمتای قردار آهنگا رو همراهی میکنم واسه همین تو قسمت جنبش میذارمشون )

خوب من امروز چون یه کمی سرم شلوغه فردا واستون داستان میگم ! امروز برم به کارام برسم . بااااااااشه!؟ آفرین دخترای گلم !

نظرات 13 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ http://bahar-e-omr.blogsky.com

سلام
چه روز نگار جالب و متفاوتی !

موفق باشین

دکتر سارا سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://drsara88.blogfa.com/

دالییییییییییییییییییییییییییی

mahiar سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com
خبر بدید
بای

مهسا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ق.ظ http://www.mydiaries.blogfa.com

سه دونه برنج یعنی سه دونه کفگیر پر از برنج یا سه دونه برنج واقعی؟؟ مگه مورچه ای دختر جون؟؟ انبارش می کنی برای زمستون؟

زی زی چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ق.ظ

مامان جونم بابا همیشه خیال می کنه شما 13 سالتونه ها . به روی خودش نمیاره البته . دیگه پر پرش رو حساب کنی ته ته اش پ15 رو بگیر و خلاص . البته اون آدم دل و جرات داریه که مب تونه تو رو ............ البته این جوریا هم نیست که خیلی بد باشه ها ولی خب ....اونم حق داره .
ماها تهران منتظرتونیم . الانم اینترنت دخترت وصل شده . یادته چقدر سرش حرص خوردی ؟

لعبت چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:51 ب.ظ

بامزه از این رقصت ..لول

میس ری چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

چرا حریم خصوصی نداری مامانی
من کجا رازامو برات بنویسم

تبسم چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام نانازی جونم
کشته مرده ی صبحانتم کرفسو نسکافه
اخی دلت درد نگرفت؟منه قلقلی به روی خودمم نمیارم اگر بساط نسکافس مگه لدون کاکائو میشه

گل دختر چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام . خوبی مادر بزرگ ؟؟؟؟ من نه ... دلم چایی میخواد با یه عالمه نبات زعفرونی ..... از همه چی عقم میگیره .. از خودم ...ازغذا ...آز آب و هوا .... دلم هم میدرده

تینا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

گرسنه ات نمیشه؟ من اگه فقط همینقدر بخورم غش می کنم! مخصوصا اگه نون تازه رو به گاز بزنم باید تا آخرش برم!

تندیس چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ http://tandism.blogfa.com

سلام جیگر
خوبی عزیزم
ممنون که میایی سر میزنی عسلم و ببخشید اشتباهی آدرس اون وبلاگم رو واست گذاشته بودم ، من عاشق وبلاگت شدم دختر ....

تینا چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ب.ظ

چرا حرف در میاری نانازی جونم؟! من و ۹۰۰-۸۰۰ کالری؟! فعلا که دارم حدود ۱۵۰۰ تا میخورم . امروز هم که حالم خوب نیست . اول می خواستم ۱۷۰۰ تا بخورم اما فکر کنم زژیم رو بی خیال شم. کار رو که تعطیل کردم اومدم خونه لالا! همون ۲۲۰۰ کالری می خورم و می خوابم!

شکمو ( تپل مپل سابق ) چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ http://2shekamoo.blogfa.com/

سلام نانازی جونم
قربونت عزیزم . تو چقدر مهربونی :)
اینجا حتی شکلکم نمیشه گذاشت :o
دستت درد نکنه بابت اون لینکه . خدا امواتتو رحمت کنه . منو خوشحال کردی خواهر ...
راستی چرا رفتی اون دور دورا ؟
چرا بلاگفا نیومدی ؟ اون جوری بیشتر میشد بهت سر زد ...
تازه
یه عالمه سوالم دارم . میشه بگی کیا تو کدوم گروهن و کیا سرگروه کدوم گروهن و کی رهبر گروهه ؟
اخه من خیلی کنجکاوم D:
دوست دارم . مثل اسمت خیلی نانازی :*
راستی اسمم رو هم عوض کردم چون زی زی گفت قاط میزنین :) گذاشتم شکمو :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد