گزارش چند روزه

خوب با اینکه الان بنده در مرخصی به سر میبرم ولی گفتم یه گزارش کلی از عملکرد این چند روزه ام بدم و برم .

 

محدوده کالری

مکمل

آب

ورزش

سرکشی به بچه ها

نه گفتن

 

15-4-

       -

    1

   1

   -

       1

1

16-4-

1

1

1

-

1

1

17-4-

1

1

1

1

0

1

18-4-

1

1

1

2

1

1

19-4-

1

1

1

2

1

1

20-4-

1

1

1

3

0

1

21-4

 

 

 

 

 

 

 

ببخشید دوستای خوبم که نمیتونم بهتون سر بزنم ! این چند وقته حسابی انرژیم گرفته شده هم گلی خانوم که این دفه حسابی سنگ تموم گذاشت و من رو با درمانگاههای مالزی آشنا کرد و هم اینکه برنامه سفرم به ایران کنسل شده و من حسابی پکر هستم! یعنی حالا به کسی نگید ها ولی مثل دیوونه ها همش گریه ام میگیره!!(دیوونه ها که همش میخندن!!!!) خودم میدونم یه چند روزی بگذره خوب میشم ولی خوب دل آدمه دیگه حالیش که نیست مخصوصا وقتی مامان ادم زنگ میزنه و با خوشحالی میگه به همه همسایه ها هم گفتم تو داری میای و آدم دلش نیاد به مامانش بگه که نه نمیتونم بیام ! اون وقت مجبوره بره تو اطاق و تنهایی واسه خودش یه ساعت و چهل و پنج دقیقه عر بزنه! میگم امسال احیانا سال خر نبوده به جای گاو!؟

پ . ن . راستی ! اون لوگ رو هم بیخیالش بشید ! حالا آش دهن سوزی که نبوده !

نظرات 32 + ارسال نظر
الهام سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ http://strongwill.blogfa.com

نانازی جون ایشالا زودی کارات تموم میشه و بازم میای و مینویسی
مواظب خودت باش

مهسا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ق.ظ

نبینم چاقالو خانوم گل گلی به این روز بیفته. نانازی جون از وقتی من انصراف دادم تو هم که دیگه ننوشتی. خوب شو دیگه..........
مگه تو نبودی این همه به من انرژی میدادی.
امیدوارم اتفاق بدی باعث کنسل شدن سفرت نشده باشه.

زی زی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

خب حالا چرا نمیای ؟ هان ؟ اتفاق بدی افتاده یا توی مالزی کسی اذیتت کرده ؟ ها ؟ من بیام کمکت ؟ هان ؟

صبا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ

به به چه کار خوبی کردی ها . امشب همه امتیازها رو سرجمع بهت میدم. مرسی گلم .
چه بد که ایران نمیری . حالا اشکال نداره بعد هر دو با هم میریم . من شاید برای کریسمس برم .
خوب به امید اینکه زودی کارت رو بکنی و بیای میدونی که الان معلم کلاس سومی ها شدی یعنی ببخشید دانشگاهی ها ؟ زود بیا که خیلی کار داریم . در مورد لوگ هم زیاد دلسرد نشو. یه فکری کردم که همه میایند پر میکنند حالا ببین .

سارا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

زمانی که می خواهید برنامه کاهش وزن را شروع کنید در ابتدا کار سختی به نظر می رسد در حالیکه اقدامات کوچک تبدیل به عادت شده و نهایتا طی تمام مسیر، خسته کننده و ناراحت کننده نخواهد بود.

حتی المقدور به جای آسانسور یا پله برقی از پله معمولی استفاده کنید.

ورزش را اولویت قرار دهید نه یک گرفتاری و سختی.

دورتر از مقصد خود ماشین را پارک کنید تا مجبور شوید مقداری پیاده روی کنید.

به کارهای روزانه خسته کننده منزل مثل نظافت، خرید منزل و ... به شکل یک موقعیت برای افزایش فعالیت نگاه کنید.

زمانی که محتویات چرخ حمل مواد خریداری شده را به ماشین منتقل کردید دوباره همین مسیر را برگردید و چرخ خرید را به فروشگاه برگردانید.

اگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید یک ایستگاه زودتر پیاده شوید.
با یک دوست ورزش کنید.

http://www.meganit.com/blogs/blog.php?code=349

تینا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ق.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

اومدم خودم رو به مبصر جدید معرفی کنم که می بینم از خودم جیمبو تره! کاشکی حالت زودتر خوب شه

میترا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ق.ظ http://manolaghari9.blogfa.com

سلام عزیزم...این نیز بگذرد...غصه نخور.

سارا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com


نویسنده:دیو گریویس

م مترجم:آریان شهبازی

من به شخصه تعصب زیادی نسبت به چای سبز داشته و دارم و

همچنین یکی از طرفداران مکمل چای سبز که به بازار آمده نیز به شمار می روم.

در حال حاضر هر کس که برای کم کردن وزن،بدنسازی را شروع می کند

باید در لیست مکمل هایی که قصد استفاده از آنها را دارد،

عصاره چای سبز را نیز بگنجاند

زیرا معتقدم که هر فرد باید از فوایدی که در چای سبز نهفته است نهایت استفاده را ببرد.

سارا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com


سبوس یک عامل بازسازی روده های تنبل است

و افراد مبتلا به یبوست باید به عنوان اولین اقدام مصرف نان سبوس دار را به جای نان سفید در برنامه غذایی خود بگنجانند.

دکتر محمد دریایی متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:

نان سبوس دار از آرد کاملی که سرشار از پوسته های خارجی دانه گندم لایه پروتئین دار و جرم گندم است تهیه می شود

که در بازسازی روده های تنبل و سلامت دستگاه گوارش بسیار موثر است

البته نباید از هر نان سبوس داری استفاده شود بلکه باید از نانی استفاده کنیم که گندم آن از کشت بیولوژیک به دست آمده باشد.

وی ادامه داد: علت این که بیماری یبوست در برخی مناطق صنعتی و شهرها شایع است

این است که اغلب مردم در رژیم غذایی خود به قدر کافی از مواد غذایی دارای فایبر نظیر سبزیجات، میوه ها و دانه های کامل غلات و حبوبات استفاده نمی کنند.

دریایی یادآور شد: با حذف کامل نان سفید که ماده خوراکی غیر طبیعی، تصفیه و فقیر شده ای است، رژیم غذایی ضد یبوست نیز معنا پیدا خواهد کرد.

میس ری پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:22 ق.ظ http://missrei.blogfa.com/

وای نبینم نانازی گریه کنه
عزیزم چرا ایرانی بازی در می آری خارجی باش!
حالا نشده دنیا که به آخر نمی رسه عزیزم
یه چیز یواشکی بهت بگم دلو می خواد برم یه جای دوووووووووووور که هیچکس منو نشناسه هیچوقت هم برنگردم!

صبا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:01 ب.ظ

امیدوارم که زودی درسات رو بدی و بیایی که این جا همه تمشکها منتظرتند و خیلی جات خالیه بطور خاص برای مطالبی که مینویسی که واقعا خیلی باحالند. موفق باشی و پیاده روی رو فراموش که نکردی ژ درضمن کی وزن میکنی خودت رو . ما رو خوشحال کنی؟

نگار پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ب.ظ http://khoda-ba-mane.blogfa.com/

خوبی رئیس جان؟

ترنم پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://goodshape.blogfa.com

سلام لیلی جونم ..ممنونم عزیزم که بهم انرژی دادی ..آدم دوستاشو تو شرایط سخت میشناسه ..
راستی خیلی غصه خوردم که نتونستی بیای ایران تا اونجائی که یادمه قرار بود هفته آخر هفت هفته رو بیای ..اشکالی نداره ..شاید مصلحتی توش بوده که بتونی یه بار دیگه طولانی تر بیای و اینجا پیش مامان اینا باشی ..
بازم مرسی عزیزم خیلی دوستت دارم ..

صبا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام پایدار عزیز , لطفا بگید که چه کس یا کسانی رو به فرزندخواندگی قبول میکنید. برای اطلاع بیشتر به وب من مراجعه کنید. منتظر جواب هستم . ها مرسی گلم

صبا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ

نانازی جونم هر کسی از هر گروه ای میتونی انتخاب کنی. مرسی گلم

میس ری جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:10 ب.ظ

نانازی چرا گروه ما اسم نداره؟
نانازی تو مامان من میشی؟
نانازی کجایییییییییی؟
نانازی خوبی؟
نانازییییییییییییییییییییییییییییی

لیلا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ب.ظ

لیلی جان برنامه دویدن 15 هفته ای شروع شده و یک هفته هم ازش گذشته !
نمیخوای همراه مون بشی ؟!‌
این آدرس وبلاگش هست .
http://abrisham2.blogfa.com/

صبا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ب.ظ

لیلی نانازی جون حالت بهتره؟ همه چیز خوب داره پیش میره بابا خیلی ها میخواهند که تو مامانشون بشی ها . زود باش بیا

لیلا جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ

لیلی چطور میشه بهت ایمیل زد ؟!‌

الهام شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://strongwill.blogfa.com

سلام خانومی
کمرنگ شدی ها
کجایی
راستی من موضوعم رو مقایسه بین the fall of the house of usherو بوف کور گذاشتم
حالا ایشالا بتونم از پسش بر بیام

میس ری شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:55 ب.ظ http://missrei.blogfa.com/

نانازی منو نکشیها!
من نمی دنستم اسم گردو تمشکه!
می گم حالا که مامانم نمی شی خاله که می تونی بشی؟

سارا شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

به غیر از چربی شکمی، یکی از بزرگ ترین مشکلات این منطقه که منجر به اختلال در زیبایی می‌شود،

از دست رفتن قوام عضلات شکم است که منجر به جلو آمدگی شدید شکم، حتی با کوچک ترین نفخ گوارشی می‌شود.

علت شل شدن عضلات این است که فعالیت های روزمره هیچ کدام عضلات شکم را در گیر نمی کنند،

به خصوص در خانم ها معمولا عضلات شل تر هستند و در جریان حاملگی و زایمان این عضلات دچار کشیدگی و حتی بریدگی ( در سزارین ) می شوند، بنابراین قوام این عضلات شدیدا کاهش می یابد .

پس اگر به دنبال خوش فرم شدن شکم هستید،

حتماً با ورزش هایی که بر روی عضلات شکم تمرکز دارند، عضلات شکم را تقویت کنید،

ولی باید بدانید ورزش مخصوص شکم به تنهایی و بدون رعایت رژیم غذایی و ورزش هوازی(مثلا پیاده روی) ممکن است روی چربی شکم اثری نداشته باشد .

اگر همراه با رژیم غذایی و ورزش هوازی عضلات شکم را تقویت نکنید،

ممکن است اصلا از ظاهر شکم رضایت نداشته باشید، چون به هر حال عضله ی شل و بدون قوام، به سمت جلو می آید یا پایین می افتد و ظاهر شکم را زشت می نماید .

در نهایت باز هم تاکید می کنم که حوصله داشته باشید، منتظر نتیجه سریع نباشید، پشتکار داشته باشید و عجله نکنید .

زی زی یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

منم به یک عدد مادر قدیمی نیاز دارم . البت که باید خودت رو قوی کنی تا این گلی خانم دمار از روزگارت در نیاره ها . من مادر قوی می خواهم

سارا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

سلام دوستای مهربون

به لینک زیر مراجعه کنین تا :

وزن ایده آل و مناسب خودتون رو ببینید

جرم حجمی بدنتون مشخص شه

نوع استخون بندی و تغییر وزنتون بر اساس استخون بندیتون مشخص شه

و وزن مجازتون رو از نظر پزشک

و وزن ایده آلتون

و وزنتون برای تناسب اندام رو بدونید گلای ناز و مهربون ...


http://www.iranmania.com/nutrition/

تینا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:57 ب.ظ

کوشی سرگروه؟

میس ری یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ب.ظ

اسم گروه تمشکه؟
منو مسخره نکن به مامانم میگمتااااااااااااااا
بعدشم من بچه دماغو نمی خوام! یه جذابیتی نشون بده که من اشتیاق به داشتن بچه دو وجودم شعله بکشه!
خوب قبول کن سخت تو این شرایط بچه بی پدر بزرگ کردن مردم چی می گن!؟

حسابی تو حس خاله بازی فرورفتم

لیلا یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ

لیلی قول بده اگه از دست من شاکی شدی ، دعوام نکنی باشه ؟!‌ :">

سارا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

پنج گروه از افراد احساسی در غذا خوردن

1-افراد عصبانی

هنگامی که عصبانی هستید، غذا نخورید و یا اینکه احساسات خود را خاموش کنید و بعد غذا میل کنید.

2- افراد ناامید

این گروه از افراد معتقدند که هیج موقعیت خوبی برایشان پیش نمی آید و قادر به انجام هیچ کاری نیستند. لذا با خود می گویند: «چرا باید به سلامتی و وزن خود اهمیت بدهم. غذا خوردن به من کمک می کند تا از این مسائل رهایی یابم.»

3- افرادی که عدم کنترل در زندگی دارند

این گونه افراد معتقدند زندگی برایشان مشکل شده و همه برای آنها قانون وضع می کنندو با خود می گویند:«اما خوشبختانه برای خوردنم، خودم مسئولم. پس من هر چقدر می خواهم می خورم.»

4- افراد حساس و خواهان تشکر و قدردانی از اطرافیان خود

کاری را انجام داده اید و هیچ کس به آن کار توجهی نمی کند و از شما قدردانی نمی کند. برای اینکه خود را خوشحال کنید، با خود می گویید که خودم می دانم چه کار مهمی انجام داده ام، پس جشن می گیرم و از خودم پذیرایی می کنم و امشب را به عیش و نوش می گذرانم.

لازم به ذکر است زنان از آنجایی که روحیه لطیفی دارند، بیشتر در معرض این مشکل می باشند. لذا برای جلوگیری از این افکار، از آنها تعریف کنید.

5- افراد خسته

احساس تنهایی و بی کسی می کنید، هرکسی مشغول کاری است و هیچ کس به شما توجه نمی کند. اما تنها چیزی که برای رفع تنهایی وجود دارد، غذاست.

راه های جلوگیری از خوردن بر اساس احساسات

1- ورزش کنید. ورزش باعث کاهش استرس و عصبانیت می شود و به شما انرژی و روحیه می دهد.

2- آب بنوشید. نوشیدن آب باعث جلوگیری از ورود کالری اضافی به بدن می شود.

3- راه بروید.

4- به دوستتان زنگ بزنید.

5- چای بنوشید.

6- ورزش یوگا انجام دهید.

7- بهترین راه حل آن است که برنامه غذایی خود را هفتگی تغییر دهید و این برنامه را هر روز رعایت کنید.

8- بنشینید و با خود فکر کنید تا راه حلی برای شاد شدن را بیابید.

9- خوشحال باشید از اینکه سالم هستید و می توانید به دیگران کمک کنید.


مریم سجادپور- کارشناس علوم تغذیه

سارا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

علت بروز سردرد هنگام استفاده از رژیم لاغری

نویسنده رضا دهقان


هنگامی که شما از رژیم غذایی کاهش وزن استفاده میکنید طی یک دوره بسیار کوتاه گرسنگی – بالاخص اگر تحرک هم داشته باشید- مثلا طی 3 ساعت میزان زیادی از قند های ذخیره شده در بدن شما مصرف میشود.


از آنجایی که حدود 95% انرژی مورد نیاز مغز از قندها تامین میشود بدیهی است که مکانیسم خاص جلوگیری از مصرف بیش از اندازه قند ها در بدن فعال شده و از اتمام ذخیره این منبع انرژی جلوگیری به عمل آورد.


در نتیجه فعال شدن این مکانیسم بدن از دیگر منابع انرژی نظیر چربی ها و نهایتا پروتئین ها برای تامین انرژی استفاده میکند. مقداری از این مواد را هم از طریق واکنش های خاصی به قند تبدیل مینماید تا بدن دچار کمبود این ماده مهم انرژی ساز نشود.


البته ناگفته نماند به محض استفاده از غذا مقدار زیادی از منابع از دست رفته قندی جایگزین خواهد شد.


اما چنانچه میزان مواد قندی موجود در رژیم غذایی تان کمتر از حد نیاز باشد و این منبع به طور کامل پر نشود و یا اینکه مکانیسم جلوگیری از مصرف بیش از اندازه قند در بدن شما دیرتر و یا کند تر از حد معمول به کار بیافتد بدن شما دچار عارضه ای میشود با نام هیپوگلایسمی یا پایین بودن میزان قند خون که یکی از نشانه های ان سردد های دایمی و مزمن و بیشتر در ناحیه پیشانی و گیجگاهی است.


برای جلوگیری از این عارضه به شما توصیه میکنم:


1. سعی کنید به همراه وعده های غذایی تان از سبزی و سالاد بدون سس مایونز و به میزان زیاد استفاده نمایید.

2. سعی کنید برای میانوعده هایتان بیشتر از میوه ها و غلات پوشت گیری نشده استفاده نمایید.

3. در صورتی که هنوز مشکلتان پا بر جا بود میتوانید از یک عدد خرما یا شکلات و یا دو
عدد بیسکوئیت برای از بین بردن این سردرد استفاده نمایید.

صبا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ

نانازی همه چیز خوبه؟ پس کی میایی بابا ما دلمون لک زده برات

زی زی دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

پس تو هم مامان من شدی . من مامان گل دختر . گل دختر مامان میس ری . یعنی میس ری نتیجه ی تو میشه . حظ کن از این همه استعداد . من عمدا رفتم مامان گل دختر شدم ...... هه هه . ولی تو رو جرات ندارم مسخره کنم چون مامانمی . بوس

گل دختر دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ http://mannequin.blogfa.com/

سلام مامان بزرگ .زی زی بادومه . من مغز بادوم . اونوقت میس ری چیه ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد