بیست و چهارم فروردین ماه هشتادو هشت

 برنامه غذایی:

صبحانه : دو عدد استامینیوفن کدئین

ناهار: دو عدد استامینیوفن کدئین

شام :یه کاسه سوپ سبزیجات یه بشقاب سبزی دو تا fish ball  آب پز, یه تیکه جیگر کبابی, یه خیار سالادی,

میان وعده : یه لیوان آب سبزیجات, یه ورق پنیر

آب : 8 لیوان

 سایر:

ورزش: نیم ساعت پیاده روی

ماساژ موضعی : البته خوب چون دلم درد میکرد مجبور بودم دلم رو بمالم !!

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: عااااااااااااااالیییییییییییییییی!!

سر زدن به برو بچ: بله

نه : راستش همین الان که دارم تایپ میکنم یه کمی دلم ضعف میره ! و این شیرینی های روی میز هم هی به من چشمک میزنن ! خوب این نه هم بخاطر گل روی شما به این شیرینی های ذلیل مرده میگم ! تااااازه فردا صبح هم کیک موز داریم که من از الان هی بهشون نه میگم که در وجودم نهادینه بشه یه دفه فردا گول نخورم !!

خوب به سلامتی امروز صبح گلی خانوم با برو بچه ها تشریف آوردن خونه ما و شلوغش کردن اساسی! به طوری که بنده از صبح تا ساعت 6 بعداز ظهر در رختخواب تشریف داشتم و مشت مشت مسکن مصرف میکردم! بعد دیگه یه کم آروم شدم و اومدم سراغ درس و مشق و نت و وبگردی و اینا! پیاده روی هم بصورت افتان و خیزان و فقط در جهت انجام وظیفه بوده و دو هزار و یکصدو بیست بار خانواده تذکر دادن که حالا امروز لازم نیست و بنده هم به ایشون جواب مناسب رو دادم ! چه استقامتی داره ماشاالله !  

بچه های گروه لطفاٌ به ادامه مطلب پست قبلی یه سری بزنید!!

نظرات 13 + ارسال نظر
صبا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ق.ظ

اخی امیدوارم که حالت بهتر شده باشه . این گلی خانم مثل اینکه به همه افراد گروه ما سر زده این هفته . خوب کمی به خودت برس که حسابی حال ورزش و جنبش داشته باشی.

مهسا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ق.ظ

چاقالو خانوم گل گلی خودم من خیلی با نظرت موافقم. چون واقعا نمیدونم چی بنویسم و هر کاری می کنم باز امتیازامو کمتر میذارن این طوری خیلی بهتره.
من قدم 166 وزنم ( اول شروع مسابقه ) 62.5 و سنم 28 ساله . اندازه هامم نمی دونم ولی اسمم مهساست.
راستی اون شیر عسلیای گاودار هر یه قاشق بچه خوریش هم 117 کالری داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه چی توش ریختن نامردا. پس کالری روز قبلم میره بالا.
اسم گروهم اگر دوست داری خیلی شیک باشه مثل بقیه بذار توت فرنگی

دکتر سارا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ق.ظ http://www.extrapounds.com/blog/drsara/

سلام چقدر اینجا خوشگله خونه نو مبارک
عزیزم چرا اینهمه استامینوفن کدیین میخوری؟
البته خودمم تا قبل از بارداریم مثل نقل و نبات کدیین میخوردم اخه سردردهای وحشتناکی داشتم که اونهم فقط با دوتا دوتا کدیین خوردن خوب میشدم اما وقتی باردار شدم چون نمیتونستم بخورم این سردردهای وحشتناکو تحمل میکردم و دیگه کدیین نخوردم تا الان که امیر داره نه ماهش میشه باورت میشه سردردهام خیلی کمتر شده و تا درد میگیره باخوردن یه چایی سریع خوب میشم
و اما اسنامینوفن در کبد متابولیزه میشه و توسط انزیم پی 450 این عمل انجام میشه خوردن روزانه دو گرم استامینوفن این انزیم رو از کار میندازه و تجمع این دارو در کبد دور از جونت باعث کانسر کبد میشه



امیدوارم هرچه زودتر خوب بشین

زی زی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:28 ب.ظ

خب تو مگه با خودت چی کار کردی نانازی جون ؟ خب از بس کم می خوری ننه . تازه شم من همچنان نفهمی دارم در مورد این که رئیس چرا می خواد منو فلک کنه ؟
زی زی توهم زده

زی زی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ

حتما باید اسم گروه خوراکی باشه نمیشه اسمشو بذاریم بادمجون ؟ خب مگه بادمجون چشه ؟ چرا این جوری نگاه می کنی . خب ؟

سوگند سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام نانازی خان
بهتر شدی ایشالا ؟ بابا نخور این قرصها رو عوارض داره !
میگم چقدر شامتون جالبه ، همه چیز توش هست !

تبسم سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://http://www.tabasomway.blogfa.com/

سلام نانازی گلم
نه عزیزم معلومه که نمیگیریم/فقط یه لوگ کوچیک وزن برات درست میکنیم و در انالایز بحث ها و اینا نظرت رو در پست مربوط بهش مینویسیم
همونجوری که در جریان هستی جواب کامنتی که سوگند گذاشته رو بخونی بیشتر توضیح دادم [ابرو] ریز برنامه ی غذایی و امتحانا و اینا جزو برنامه ی کاریه صبا جونه اصلنم ببینم اگه من دستم به صبا برسه خرداد نزدیکه نمیخواد از شما امتحان ترم بگیره؟؟؟[مغرور]

فدات شم چرا انقد مسکن خوردی؟حداقل کدئین دار نخور

آنی سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

نانازی عزیز امیدوارم حالتون بهتر شده باشه.راستش نمیدونم برنامه براتون سنگین هست یا نه؟ میخواین همراه بشید اگه سنگین بود ادامه ندین.

سارا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.kahesh-vazn.blogfa.com

ســـــــــــــــــــــلام بچه هــــــــــــــــــــــــــا

امیدوارم همتون سلامت باشین

و به رژیمتون هم پایبند...

من از غیبت ناگهانیم معذرت میخوام

چون کامپیوترم خراب شد و نتونستم بهتون سر بزنم.

دلم برای همتون تنگ شده بود مهربونا

تندیس چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ http://tandism.blogfa.com

سلام نانازی جون
امیدوارم امروز حالت بهتر باشه
دختر خوب صبح با شکم خالی قرص می خوری خوب نیستا .....
راستی من از گروه توت فرنگی (‌ترنم جون )‌ هستم امیدوارم تا آخر مسابقه با هم باشیم و موفق ...

میس ری چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ق.ظ http://missrei.blogfa.com/

عاشق نوشته هاتم! قند پارسی از قلمت می چکه نانازی خانم
من مسلمانم قبله ام یک گل سرخ ...زکات هم از اولویتهای من در زندگیست!
ولی ذکات این شاخه از علم من بسیارچرب و چیلی و پرکالری می باشد!
اگر بخواین از علوم دیگه ذکات تقدیم کنم؟
عزیزم عکس ناموس مردم و کجا بزارم!؟

صبا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ

نانازی خوب معلومه که این اضافه وزن ا ز گلی خانم پدرسوخته هست. نگران نباش وقتی که بره خونه خیلی سبک تر میشی وزن کن میبنی . الان حالت چطوره؟ یک فکری برای این بچه های گروه ات بکن.

میس ری چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ http://missrei.blogfa.com/

از آنجایی که من یک مامان وسواسی دارم که همه چیزو بسته بندی می کنه و از جلوی دست بر می داره کیسه آبگرم معمولا در مواقع لزوم دردسترس نیست! واز آنجایی که من یک میس ری خلاق هستم از اطو به عنوان کیسه آبگرم استفاده می کنم! خیلی پیش اومده که پوست تنم و هم در حین اطو کردن تخمدانهام سوزوندم!ببین اون لحظه چه حالی پیدا می کنی!
وای نانازی مامانم امروز در کنار بسترم درحالی که من می لرزیدم و ناله می کردم می گفت کاش درد زایمانت بود! تو رویاهای من شوهر دوای همه دردهاست! یعنی نیست!؟رویاهامو ویران کردیییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد