بیست و سوم فروردین ماه هشتادو هشت

برنامه غذایی:

صبحانه : یک لیوان قهوه دو عدد خرما

ناهار: به علت میانوعده حذف شد!!

شام : 5قاشق برنج و قورمه سبزی با یه پاتیل سالاد

میان وعده : دو عدد شیرینی خشک با چای

آب : 12 لیوان

 سایر:

ورزش: نیم ساعت پیاده روی

ماساژ موضعی : بله

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: خوب

سر زدن به برو بچ: بله

جنبش:

وقتی پشت کامپیوتر هستم یا پشت میز دارم درس میخونم پاهام رو به نوبت ده تا ده تا تکون میدم ! و هر نیم ساعت هم ده تا حرکت کششی سینه انجام میدم . رقصیدن در حال غذا پختن, درجا زدن در حال حرف زدن با خانواده (که واقعا ایشون رو خوشحال میکنه این حرکت بنده !!) موقع خواب و بیداری حرکات پا انجام دادن ......

نه : ته دیگ سیب زمینی, صبح هم چندتا کوکو سیب زمینی داشتیم که خانواده واسه صبحانه میل فرمودند و من حتی یه گاز هم نزدم !! 

 

ادامه مطلب واسه بچه های گروه....

خوب بچه ها جون یه هفته گذشت...

الان موقع ارزیابی کردن خودمون هست! اینکه واقعا هدفمون چی بوده و چقدر بهش نزدیک شدیم ! البته امتیاز و امتیاز بندی و برنده شدن خیلی محرک خوبیه ولی هدف نهایی ما که نیست! برای کسی که اصلا در طول روز تحرکی نداشته و توی این هفته جمعا حدود 10 ساعت ورزش داشته , این پیشرفت خیلی خوبیه!

من یه پیشنهادی دارم و اون اینه که یه شیت واسه گروهمون درست کنم و شما قد و وزن و اندازه هاتون رو توی اون وارد کنید و هفتگی به روزش کنیم بعدش توی همون شیت روزانه کارایی که باید بکنیم رو هم بذارم . این واسه اوناییه که وقت ندارن هر روز وبلاگشون رو به روز کنن ولی پابلیش کردن این شیت یه دقیقه بیشتر نمیشه و بعدا میتونن ریز برنامه هاشون رو توی وبلاگشون بنویسن اینطوری منم میتونم از برنامه های بچه ها یه جمع بندی داشته باشم . اگر موافق هستید کامنت بذارید تا من دست به کار بشم . درمورد اسم گروه هم هر پیشنهادی دارید بگید آخه نه اینکه من خیلی دموکرات و مردمی هستم اصلا بدون مشورت دوستان انتخاب نمیکنم . نظرتون رو حتما واسم بذارید.

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:15 ب.ظ

نانازی من حاضرم در این شیت بیایم . هر چند که در خرمالو هستم ولی این تیم و اون تیم نداره دیگه درسته؟

زینب دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

ما هم هستیم قربان . ببخشید می دونی که من کلا کارگری کار میس کنم و آی کیو یم زیاد نیست . میشه بگی من دیگه چی رو باید به جدول ام اضافه کنم رئیس جون
میشه اگه شده فلک کنید ولی عصبانی نشید نانازی جون
ما چاکریم و توی شیت هم هستیم . شما هم امروز بی مروتی نکردی و هیچ چی نخوردی که

میس ری دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ http://missrei.blogfa.com/

نانازی من موافقم
اسم گروه و بزاریم لیدی باربی
فی البداحه بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد