بیست و یکم فروردین ماه هشتادو هشت

برنامه غذایی:

بنده با کمال شرمندگی باید اعلام کنم که امروز باید نمره منفی از بابت برنامه غذایی بگیرم تا عبرتی باشه واسه آیندگان ! روز تقلب و اینا هم نداریم ! منفی رو بده حالش رو ببریم

آب : 14 لیوان

سایر:

ورزش: دو ساعت و نیم پیاده روی

به جان عزیز خودم دیگه آخراش میخزیدم ! نمیدونم خزیدن هم امتیاز داره یا نه

ماساژ موضعی : اینقده این پاهام درد میکنه که هرچی میمالمشون خوب نمیشن!

مکمل : بله و البته مسکن هم

برنامه خواب و بیداری: بله (درنهایت ناباوری)

سر زدن به برو بچ: بله البته موقعی که من به بچه ها سر میزنم اکثرا جداولشون ناقص هست.

نه :

 

من امروز خسته بودم و اخلاقمم گلاب به روتون شده بود به زمین و زمان نه میگفتم ! بیست بار از جلوی اسمارتیزها رد شدم هی بهشون گفتم نععععععععع! آخرش دیگه صداشون دراومد و گفتن خوب حالا تو که هیچوقت اسمارتیز نمیخریدی نع الکی واسه چی میگی؟!؟ دیدم واقعا یعنی چیزی نیست من الان در این وانفسا نفی کنمش و نابودش کنم !؟ خوب این نشونه خوبی بود که تو فروشگاه به اون بزرگی من دلم چیز خاصی نمیخواست ! بعد اومدیم خونه هی خانواده گفتن که گشنه هستن! هی من گفتم نعععععع! هی ایشون اصرار فرمودند دیگه ما هم از خر شیطون پیاده شدیم و یه املتی مهیا کردیم ولی دیگه به املته نع راست راستکی گفتم ! آخیشششششش دلم خنک شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگند شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازی جونم
تو که به همه چیز نه گفتی ، پس امتیاز منفی برای چی ؟

سارا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

آنان که به عهد خود وفا می نمایند

برگزیده ترین مردم می باشند.

«حضرت علی(ع)»

نگار یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://khoda-ba-mane.blogspot.com/

اطاعت استاد! قول می دم از فردا چند برابر بیشتر تحرک داشته باشم و هفته رو با روسفیدی تموم کنم.
بووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد