بیستم فروردین ماه هشتادو هشت

برنامه غذایی:

صبحانه : یه قهوه تلخ دو تا خرما

ناهار: یه تیکه سینه مرغ یه بشقاب سبزیجات پخته 5 قاشق برنج

شام : یه خیار گنده سالادی مقادیری املت و 100 گرم نون سبوس دار

میان وعده ها:

آب : 14 لیوان

سایر:

ورزش: 4 ساعت و نیم پیاده روی!!!

خوب چیه مگه؟! دیروز دچار یاس فلسفی شده بودم امروز گفتم جبران کنم ! الانم پاهام ورم کرده ایییییییییین هوا! تازه اون پیاده رویهای توی دانشگاه و بدو بدو هایی که کردم تا کیفم رو که گم کرده بودم رو پیدا کنم و اون چند ساعت که تو فروشگاه ول گشتیم رو حساب نکردم ! ولی گوییا پاهام این حرفا حالیشون نیست!!!

ماساژ موضعی : امروز استراحت دادم به خودم در عوض صورتم رو یه دست ماساژ فرد اعلا دادم !

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: اییییییییی بدک نبود

سر زدن به برو بچ: بله بله !

نه : مرا چشمیست خون افشان !! امروز به همون کوکوهای ماهی دیروزی هم نععععععععع گفتم ! کلی هم واسشون زبون درازی و اینا کردم ! تازه یه غذایی هم هست که اینا دارن توش بادمجون سرخ کرده داره اینقده لذیذه !! من دو تا برداشتم گذاشتم تو بشقاب خانواده ! حالا خانواده چاق بشن اشکالی نداره ! دو ساعت باهاشون قهر میکنم زودی پای چشمشون سیاه میشه !!!

آقا دیروز یه بلایی سر من اومده بود که مسلمان نشنود کافر نبیند! فقط گریه نکردم ! آخه صبح که از خواب بلند شدم دیدم دو کیلو چاقیدم ! هی با خودم فک کردم کجای کارم غلطه که اینطوری شده! نفهمیدم ! بعد امروز تو دانشگاه داشتم واسه خانواده توضیح میدادم که آره من که غذای خیلی چرب و چیلی نمیخورم و تازه نشاسته نهارم هم همین کوکوی ماهی هست که اینم نشاسته سویا هست و ضرری نداره ! roast هم میکنن که دیگه نور علی نوره ! بعد خانواده نگاه عاقل اندر سفیهی به بنده انداختن و فرمودن که یعنی تو تا حالا فکر کردی اینا رو رست میکنن؟ پس اون پاتیل روغن که داره قلپ قلپ میجوشه بغل دستشون چیه!؟ و اینجا بود که تیری به قلب بنده اصابت کرد و دیدم که وامصیبتا !!! یعنی تا حالا بنده این اشیا مبتذل و غیر اصولی رو میخوردم اونم نه یکی نه دوتا پنججججججججججججج تا!!! ای کارد به اون شکم بخوره ! دیگه اشک توی چشمام حلقه زده بود و لبام میلرزید ! خانواده واسه اینکه دیگه سنگ تموم گذاشته باشه گفت تازه اون نودلی هم که دیشب سفارش داده بودی اسمش " می گورنگ" بود یعنی نودل سرخ شده !!!!! آه یعنی کسی هست که حال بنده رو در اون لحظات درک کنه !؟ همه اون نه ها به خوراکی ها! اووووهوووووووو اوهوووووووووووو!!! الانم که یادم میفته دلم جززززززززمیزنه!! منم امروز رفتم تو محوطه به تلافی اینقده راه رفتم راه رفتم که چندتا از همساده ها داشتن مشکوک میشدن ! بعد به خانواده گفتم بریم یه کم تو محل!!! دور بزنیم !! بعد همینطوری رفتیم رفتیم رفتیم ......

نظرات 24 + ارسال نظر
تبسم پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام نانازی جان
ممنونم از حضورت خانومی افرین کوکو ماهی رو میگم
حالا اونو که من زیاد دوست ندارم ولی بادمجون سرخ کرده رو
منم چشم و دلیت خون افشان:دی
الهی بمیرم عجب فلاکتی دیروز رو میگم
ولی ببیت یه پیشنهاد معمولا بعد یکی دو روز پرخوری وزن همینجوری یه دفعه یوهو میره بالا
بعد با یکی دو روز کم خوری بعدش یوهو جبران میشه
ببخشید راستی بابت کامنت قبل پس کلی میتونم رو راهنمایی هات حساب کنم
خلاصه که از اشنایی باهات خوشحالم از ارزو های خوبت هم ممنون

صبا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام به همه پایداران و هفت هفته , میگم ها لطفا روزانه آپ کنید, به سوالات امتیازها در وب در جدول و یا خیلی مشخص جواب بدید که بنده راحت باشم . مرسی
بعد هم واقعا همه دارید غوغا میکنید که با این همه ورزش و تغذیه سالم و مکمل و اب خوردن و مهمتر از همه پشت هم بودن . خیلی روزهای لذت بخشی شده , واقعا از شما ممنون هستم. همیشه شاد و پیروز و لاغر باشید. و البته سلامت.

ترنم جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ق.ظ

موافقم
دیگه تلاش نمیکنم به زور آب بخورم ..
موفق باشی

منیر جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ http://topoli-bia-2.persianblog.ir/

نانازجون ...حالا به جا غذا بچه های تیم من رو میخوری...
آقا چه خبره ۴ ساعت پیاده روی...ما لنگ انداختیم

ME جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

الهی قربونت برم من.. بعد عمری من دیروز صبح و شبش رو چای شیرین خوردم با نون پنیر اونم فقط با دو قند شیرین کردم بعد عمری هوس کرده بودم خوب..[گریه]...
من اکثرا همیشه غذا خوردنم اینقدر کم بوده با این تفاوت اگه روزی دو تا بستنی شکلاتی و چند تا شکلات کاکائویی با ... نمیخوردم روزم شب نمیشد.. و الان اینارو حذف کردم...
باشه چشم..
من تازه ساختار بدنیم اومده دستم... تازه یه بابای گیر دهنده و حشتناک تر از شما کنارم دارم... چک کردن ویتامینامم با باباست [نیشخند].. هواسم هست قربونت وقتی کم بیارم حتما میخورم اگه دقت کنی من اوایل شروعم زیر 1000 بودم و چند هفته قبل از عید اومدم روی 1200-1300 و خیلی اوقات هم بیشتر..
بازم مرسی به فکرم هستی..
نمیدونستم سرگروهم هستی... چشم رئیس [چشمک]

آی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ

نانازی من ایمیلت رو ندارم چی کار کنم؟ تو یاهو یک بار اومد که نگرانم هستی و خبر بدم و میای ایران و اینها اما بعد من جواب دادم اما هی میگفت ارور داره مسجم! حالا به چه آدرس ایمیل بدم؟ ایمیل من همین که یاهو مسنجرم هست اون ایمیل اصلیمه می دونی که همون اوه سوو س... ات یاهو دات کام.

سارا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ب.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

سلااااااااااااااااامممممممممممممممممم

مباااااااااااااااااررررررررررررررررکککککککککککککککککککککههههه

واقعا خوشحالم

راستی قند من ساخارینه
اسپارتام نداره گل من

سارا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

آیا می دانید

برای دوی ماراتن

در هر ساعت به 600 کالری نیاز داریم.

اما برای راه رفتن سریع

در هر ساعت به 650 کالری ؟!!

الهام جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام سرگروه
یه سوال تو چند کیلویی؟
و وزن هدفت چقدره؟
گفته بودی ایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

صب جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام برنده روز با شاهکار چهار ساعت و نیم پیاده روی , دیگه کی میتونه این سقف رو بکشنه؟ خودت رکورددار شدی به نظرم .
میگم ها خیلی عالی هستی. فکر کنم که همینطوری پیش بری دیگه محو میشی تا اخر مسابقه چیزی ازت نمیمونه .
ولی باریکلا رکورددار همینطوری پیش برو . ما پشت سرت حرکت میکنیم ببینم میتونم یک روز پنج ساعت پیاده روی کنم. ؟ دارم بهش فکر میکنم.

آرام جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ

نانازی جونم تبریک ( یک بغل گل) آفرین به تو ... ۴ ساعت پیاده روی.... من اینبار نه گفتنها رو باید بیام ازت یاد بگیرم.

نگار جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ http://khoda-ba-mane.blogspot.com/

۵/۴ ساعت پیاده روی!!!!
باریکللا نانازی جون
از خودم کلی خجالت کشیدم.

صبا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام نانازی نه عزیزم امتیازها کنسل نشده و اینهابه قوت خودش باقی هست. ولی از فردا هر کسی بیشتر خودش رو اضافه بر اونها جنبونده باشه برنده میشه این ربطی به اون یکی نداره برای هیجان روز اضافه کردیم. درضمن این باعث میشه که دیگه کسی اینقدر پشت کامپیوتر نشینه و همین که گفتی بیشتر بره ورزش کنه .

سارا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

چرا برنامه های گروهی کاهش وزن موفق تر از برنامه های فردی است؟

چون اگر در تصمیم رژیم گرفتن
همراهی با دوستان هم باشد

شما همراه با آنها هدف مشترک خواهید داشت
و در حقیقت این دوستان به عنوان بازرس و کنترل کننده ای در رژیم شما عمل خواهند کرد.

در عین حال از آنجا که مشکلاتتان با این افراد یکی است
خود عامل مهمی است که به شما نیرو و قدرت خواهد بخشید

و افزون بر آن سبب ایجاد رقابت
و در نتیجه افزایش پایبندی به رژیم خواهد شد.

بنابراین اقدام گروهی و دسته جمعی
میزان موفقیت برنامه ی کاهش وزن را افزایش میدهد..

سارا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ق.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

زنانی که در رژیم غذایی خود ماست مصرف می کنند، از وزن مناسب برخوردار هستند.



محققان با تحقیق بر روی 3 هزار زن 19 ساله به بالا، ارتباطی بین مصرف ماست با تناسب وزن و تامین مواد مغذی در بدن در زنان را پیدا کردند.

احتمال ابتلا به اضافه وزن در زنانی که به طور مداوم در رژیم غذایی خود ماست مصرف می کنند، کمتر از دیگران بوده و احتمال تامین مواد مغذی مهم روزانه مثل کلسیم و ویتامین D در آنها بیشتر است.

صبا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ب.ظ

خدا بگم چه کارت کنه که من همش داشتم میخندیدم از این فعالیت شما .. نه بابا حساب نمیشه دیگه بگیم .

میگم ها دمورد اپ شدن مهم نیست من با یک روز تاخیر از این به بعد امتیازها رو میدهم. یعنی مثل امروز شنبه صبح مال جمعه رو میدهم . تو وقت داری

زی زی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com/

من اگه می دونستم تو ی نانازی سرگروهمی با کله می اومدم سراغ وبلاگم ننه . خیلی خیلی شادالو شدم از هم گروهی با شما ننه .
راستی . من به شدت دوست دارم ببینمت . و اگه بیای حتما با کله مرخصی گرفته و میام ببینمت .اون دفعه هم که اومدی ایران ... یادته ؟ من برات کامنت گذاشتم که همدیگر رو ببینیم ولی توی اون شرایط می دونم سخت بود ...

ME شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ

ای بابا مگه چقدر خوردم که تقلب بود؟
نه عزیزم من روزی به عنوان تقلب ندارم هوس کنم میخورم...
فدات شم..

الهام شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام عزیزم
مرسیییییییییییییییییی
چشم سعی میکنم قهوه رو بخورم
یه سوال الان کیا تو گروه ما هستن که من بهشون سر بزنم ؟

زی زی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ب.ظ

خب مگه خواهر شوهرت فوت کرده بود نیومدی ایران . خب حتما نیومدی دیگه . من تو رو با هیچکی اشتباه نمی گیرم ننه . خیالت جمع باشه . اره میام تو گروهت . چرا که نه . بدو منو ببر تو گروهت

سوگند شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:55 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام نانازی خانم
بابا ورزش !!!! میگم نکنه دیگه آپ نکردی همچنان داری راه میری ؟

فکر کنم سوالم تکراریه ؛ نانازی جون شما قبلاً تو وبلاگ چاق سلامتی مینوشتی ؟

مهسا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:59 ب.ظ

سلاااااام. چقدر دنیا کوچیکه. من همیشه وبلاگتو می خوندم و کلی هم می خندیدم از دستت. حالا شدی سرگروه من.
من برنامه هام حسابی حسابی به هم ریخته ولی از این به بعد دیگه مرتب می نویسم به خدا. امتیازای 5 شنبه و جمعه رو بی خیال شو ولی از هفته ی دیگه روزای تقلب هم می نویسم.
ارادتمند

صبا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 ب.ظ

نانازی جونم میگم ها هنوز بیدار نشدی که به روز کنی؟ خوب بدو دیگه دختر خوب به روز کن ببنیم که چی خبر شده اینجا

سارا شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ب.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

گلای مهربون

نکته ی آموزشی امروز اینکه:

محروم شدن از بعضی از غذاها

به مفهوم محروم ماندن از زندگی نیست

بلکه وسیله ای است

تا بیشتر از زندگی استفاده کنیم...[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد