نوزدهم فروردین ماه هشتادو هشت

برنامه غذایی:

صبحانه : یک عدد سیب ! یه لیوان قهوه تلخ یه لیوان آب سبزیجات

ناهار: 5 تا کوکوی ماهی !! (این ماجرا داره !!) یه تیکه سینه مرغ یه پیش دستی سبزیجات پخته

شام : نودل

میان وعده ها: هویج , بیسکوییت پرفیبر

آب : 12 لیوان!! اییینهههههههههههههه

سایر:

ورزش: 45 دقیقه  نیم پیاده روی , نیم ساعت رقص,  یه ربع چرخونک

ماساژ موضعی : بله

مکمل : نخییییییییییر!!

برنامه خواب و بیداری: من برم بمیرم بهتره !!

سر زدن به برو بچ: بله بله !

نه : الان نزدیکیای اومدن گلی خانوم هست اون وقت من همش دلم چیزای شیرین میخواد ! اینه که امروز فک کنم یه دویست سیصد تایی نه گفتم ! فکم درد گرفت!!

این ماساژور من یه وسیله خیلی تکنیکال و اصولا خیلی خیلی باکلاسیه ! یعنی یه چیزی مثل یه صفحه بیضی شکل هست که بهش یه حلقه وصل هست توی اون صفحه بیضی شکلیه چند تا مهره هست که میتونن دور خودشون بچرخن بعدش دستت رو توی اون حلقه میکنی و صفحه رو روی بدنت می مالی (این اوج تکنولوژی هست ها!!!) البته خانواده لطف کردن دوربینمون رو واسه عید شستن !! واسه همینم یه خورده الان کار نمیکنه اگه نه بجای این همه توضیحات جامع و کامل یه عکس میذاشتم !!

نظرات 8 + ارسال نظر
ME پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ

عزیزم جوابت رو کامنت گذاشتم توی پس صبا خانوم...

سارا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

سلام سر گروه های محترم

به من میگن که این کالری که استفاده میکنم کمه

و بعدا روند کاهش وزنم خیلی کند میشه

من انرژی پایه خودم رو حساب کردم:


665
+
9/6*وزن
+
1/7*قد
_
4.7*سن

وزن 96
قد 163
سن 21


انرژی پایه من شد

1755



حالا لطفا راهنماییم کنین

تینا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ http://tinaweightloss.blogfa.com/

حالا جریان این کوکوی ماهی چیه!؟

سارا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:22 ب.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

سلام

راهنمایی شدم

اما نظرا متفاوته

انرژی پایم هم ۱۷۵۵ هستش

خیلی گیج شدم.

ممنون که اومدی گلم.

سارا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ب.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

لزومی ندارد از سر سفره با احساس گرسنگی برخیزیم...

لزومی ندارد خود را تشنه نگه داریم...

فقط باید از خوردن غذا و نوشیدنی چاق کننده پرهیز کنیم...[گل]

سارا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

خانوم گلای مهربون

سرگروهای خوبمون

اومدم بگم که به جز اون مسابقه ای که میخوایم توی هر هفته برگزار کنیم

میشه یه قانون جدید هم بزاریم و بهش امتیاز هم اختصاص بدیم.

اونم اینکه ساعت شام خوردن و کلا آخرین ماده ی غذایی رو برای هر هفته مشخص

کنیم که به بچه ها کمک شه آخر وقت چیزی نخورن...

مثلا تا دوشنبه که هفته ی اول محسوب میشه ساعت 11

هفته ی دوم 10:30

هفته ی سوم 10

هفته ی چهارم 9:30

هفته ی پنجم 9

هفته ی ششم 8:30

و هفته آخر 8

فکر کنم با این ساعتا کسایی هم که سر کار میرن

به مشکل نخورن.

هم یه کمکه و هم یه انگیزه برای امتیاز...

هم هیجان مسابقه بیشتر میشه...

البته این فقط یه پیشنهاده

تصمیم نهایی با شما سر گروه های محترم

صبا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام و خسته نباشی میگم ها پس چرا به روز نکردی سرگروه محترم؟
در مورد مسابقه در مسابقه هم فکری بکن چه بکنیم . که از هفته دیگه یک هیجان جدید شروع بشه.

تبسم پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://http://www.tabasomway.blogfa.com/

سلام نانازی جان خوبی خانوم؟
ببخشید مزاحمت شدم /من یک مدتی نبودم و فکر میکنم شما تو این مدت به جمع بچه ها اومده باشی
عزیزم کامنتت رو درباره ی رژیم پروتئین در وبلاگ البالو جان خوندم ایا درست اومدم؟
اگر برات امکان داره میشه کمی درباره ی تجربه ی رژیم پروتئین مامنت برام بگی؟ایا بعدش براشونافزایش وزن داشت؟یا تاثیر بر ریزش مو؟ ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد