هجدهم فروردین ماه هشتاد و هشت

برنامه غذایی:

صبحانه : یک عدد سیب ! یه لیوان قهوه تلخ یه نصفه بیسکوئیت پر فیبر!

ناهار: نصف یه بلال آب پز 5 تا کوکوی ماهی (والله من نمیدونم اینا دقیقا چی هست !!) یه لیوان شیر سویا 100 گرم نان سبوس دار

 شام : 4-5 قاشق برنج  100 گرم نان سبوس دار یه تیکه کوچیک مرغ

میان وعده ها: پاپایا حدود 150 گرم , یه برش گواوا, یه بیسکوئیت پرفیبر

آب : خوب من واسه خودم این رو میذارم که روزانه حدود 16 لیوان آب بخورم و امتیاز منفی گرفتن رو هم به جون میخرم , دیگه از کالری زیر هزار که بدتر نیست !! در عوض سعی میکنم با ورزش جبران کنم (البته اگه ورزشای من رو حساب کنید!!!)

سایر:

ورزش: دو ساعت و نیم پیاده روی . البته ما صبح که از خواب بلند شدیم دیدیرم که اینجا برق رفته و خیلیییییییی خوشحال شدیم چون من و خانواده قرار بود یه سری گزارش رو پرینت بگیریم و ببریم واسه استادامون و خوب گزارشا هم توی کامپیوتر بودند و کامپیوتر ما هم از این مدل جدیداست که با برق کار میکنه !! (یعنی البته نفت سوز بودها خودمون تبدیلش کردیم)  واسه همین خانواده شروع کردن به اجرای موسیقی و در این مواقع بنده واسه اینکه اعصابم تمدد پیدا کنه باید راه برم ! یعنی از ساعت 8 تا ساعت 10 من هی توی خونه راه رفتم ! یواش یواش که نه! همچین تند تند که گاهی سرم گیج میرفت و صدای موسیقی خانواده بالاتر میرفت! موسیقیش هم یه چیزی تو این مایه هاست : نوچ .... ایش ..... ااااااااااااااه .......نوچچچچچچچ! و الی آخر ! بعد دیگه یه دفه صداشون دراومد که بابا بشین سرم گیج رفت چقدر وول میخوری توی این خونه ! منم بهم برخورد رفتم پایین یه نیم ساعتی پایین واسه خودم راه رفتم ! بعد دیدم این زبون بسته ها یه یادداشت گذاشتن جلوی آسانسور که نوشته امروز از صبح تا عصر برق نداریم یعنی مثلا اعلام قبلی ها! فقط مشکلش این بود که به زبان خودشون بود و یادشون رفته بود که این مجتمع اینترنشناله و بیشتر از 80 درصد مستاجراش خارجی هستن!!! خلاصه سرتون رو درد نیارم که اینطوریا شد که من دو ساعت و نیم راه رفتم و بعدشم مجبور شدم با آب خنک دوش بگیرم و دست از پا دراز تر بریم دانشگاه و با اساتید محترم هی گل بگیم و گل بشنفیم و کلا خوش بگذرونیم !! البته من ورزش صبحگاهیم که حدود 5-10 دقیقه ورزش کششی تو همون رختخواب و بیرونش هست رو معمولا حساب نمیکنم و اون حرکات کششی قبل از خوابم رو هم نمینویسم ! یعنی اینا هم ورزش حساب میشه!؟

ماساژ موضعی : بله

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: یه کم بهتره

سر زدن به برو بچ: بله بله !

نه : در مورد این نگید که دلم خونه ! یعنی رفته بودیم سه شنبه بازار ! بعدش اینا یه جور غذایی دارن که با خمیر و تخم مرغ و گوشت و اینا درست میشه یعنی خمیر رو که یه عالمه روغن داره باز میکنن بعد توش یه مخلوطی از گوشت و تخم مرغ و ادویه جات و اینا میریزن بعد خمیر رو تا میزنن و میذارن میپزه هی روش هم روغن میریزن! بعد نه که هر سه شنبه من دو تا از اینا میخرم و اینقده جلوی آقاهه ذوق و شوق از خودم نشون میدم (عین این گشنه ها) و تا خونه داغ داغ خودم رو میسوزونم و اینا رو میخورم ! آقاهه دیگه منو میشناسه ! و تا من رو از دور میبینه سهمم رو کنار میذاره! ولی امروز با چشمانی حیرت زده شاهد بود که من از کنارش رد شدم و فقط یه لبخند بهش زدم ! یعنی اینقده علامت سوال تو چشاش بود که داشتم شرمنده میشدم ! لابد بنده خدا فکر کرده من مشکلات خانوادگی پیدا کردم که اینطوری دارم پا روی علایقم میذارم .....

نظرات 17 + ارسال نظر
ابوذر اکبری سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://boghzebaroon.persianblog.ir

سلام وقت خوش با یه شعر متفاوت در خدمت شما هستم ....

نیروی برتر (نیاز) سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ http://niruyebartar.blogfa.com

موفق باشی گلم.

سارا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

سلام

لطفا برای راهنمایی به وبلاگم بیاین

منتظر کمکتون هستم.

خواهشا زود بیاین

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:16 ق.ظ

سلام نانازی جان بابا باریکلا به این ورزش و نه گفتن و همه چیز . عالی بودی.
میگم ها این بچه های گروه ات رو دست بگیر و خلاصه روحیه بده و خلاصه هر کاری که بلدی انجام بده دیگه .
ما اینها رو به شما سپردیم. از ترنم یاد بگیر که چطوری به بچه هاش میرسه . احسنت و صد افرین به شما نانازی گل

صبا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:53 ق.ظ

نانازی جونم ایمیل بده که بهت اطلاعات رورد به وب رو بدم که برای ما بنویسی دیگه . سرگروه شدی ها . زود باش

الهام چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ http://strongwill.blogfa.com

نانازی جون الان کیا با ما هم گروهن که من بهشون سر بزنم
راستی من برنامه ورزش دوشنبه رو پایین پست مربوطش نوشتم و جدول دیروزم کامل کردم امتیازای منم درست کن سر گروه

صبا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام و شما ما بالاخره سرگروه کردیم دیگه. باریکلا همه بحث همین سر زدنها و دادن روحیه هست و نه کار دیگه ای و همینطور دادن مشورت به کسی که نیاز داره. زی زی هم در گروه شما گذاشتم. اون یه نفر هم مثل همه شما باید فقط بهش دلگرمی بدی و به تصمیمی که گرفته احترام بگذاری دیگه . قرار شد که هر کسی خودش تصمیم بگیره که چکار کنه ولی ما فقط پشتیبانی کنیم . نانازی جونم بدو دیگه بچه های گروه تو خیلی عقب هستند ها . فعلا پس

صبا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

پریسا رو هنوز نمیدونم که کیه یک بار گفته بود که میخواهد شرکت کنه , فعلا نیست تا خودش دوباره پیداش بشه. احتمالا حذف بشه ولی شما الان کاری به اون نداشته باش شاید دو سه روز دیگه بیاید. مرسی گلم

سارا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ http://kahesh-vazn.blogfa.com

سلام

اومدم گزارش کارت رو ببینم و سر زده باشم مهربون.

ممنون که دیشب همگی به کمکم اومدین.

به امید روز رسیدن به هدف...

ME چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ

به به ماساژ :ی .. دوست دارم :ی
حالا این ماساژ چه جوریاست؟! :ی

میترا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ب.ظ http://manolaghari9.blogfa.com

سلام عسیسم..موفق باشی

پیازچه خانم چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:35 ب.ظ http://piazchekhanoom.persianblog.ir

تبریک عزیزم ، با این اراده ای که داری حتماْ خیلی زود موفق می شی

صبا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

نانازی جانم اخه من ایمیلی از شما ندارم . مگه شما ایمیل دادید؟ من ندیدم که ؟

صبا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ

فرستادم چک کن

نگار چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ http://khoda-ba-mane.blogspot.com/

سلام به رئیس با اراده
رئیس جان ما جدولمون رو پر کردیم لطفا بیائید مشقامونو خط بزنین.
مرسی خیلی زیاد


صبا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام نانازی چه خوب گفتی دلم اروم شد. اگه منیر قبول نکرد دو گروه میکنیم .
بعد هم اقای نامزد امریکا هستند و من هم خودم اونجا در واقع زندگی میکنم برای یک پروژه درسی برای سه ترم اومدم المان که تا اخر دسامبر 2009 اینجا هستم ولی ژوئن میرم یک سر امریکا که میخواهم اقای نامزد منو در حداقل 62 یا 63 ببینه اگه بشه دیگه . بگو انشاللله دختر

الهام چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://strongwill.blogfa.com

به قول راضیه جون رییس ما به روزیم
بیا امتیازای ما رو بده ما شاگردای خوبی هستیم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد