کلیات برنامه

چرا بنده فکر کردم از دیروز مسابقه شروع شده !؟ ها!؟! یعنی من دیروز رو که میتونستم کمثل البقره تناول کنم رو از دست دادم و غذا خوردنم کمثل العصفور بود!!!

درهرصورت که امروز صبح از خواب بلند شدم و فرتی رفتم روی ترازو و دیدم که بعله بنده را 81 کیلو گرم فیکسسسسسس نشان میدهند! حالا یعنی یه روز اینهمه تاثیر داشته !؟ باید دید فردا صبح ترازو چه خواهد گفت !

درمورد آب خوردن من یه مشکلی دارم ! از اونجایی که اینجا خیلی گرم و شرجی هست ! من خیلی زود به زود تشنه ام میشه ! و کلا انگاری به آب و مایعات خوردن اعتیاد پیدا کردم ! یعنی گاهی اینقدر چای کمرنگ و آب میخورم که حالت تهوع بهم دست میده ! هرکاری هم میکنم که ترک کنم نمیشه ! یکی بیاد منو ببنده به تخت!! یعنی اگه یه روز کمتر آب بخورم ! صورتم خشکه میزنه آب دهنم رو به سختی فرو میدم ! انگاری از صحرا اومده باشم ! خدا اون روز رو نیاره که یه غذای چرب یا شور یا حتی شیرین بخورم ! یا اینکه یه کمی عصبی باشم ! اینقدر آب به این شکم بدبخت میبندم که شکل پلنگ صورتی میشم !!( یادتونه شکمش مثل بشکه شده بود!؟) گاهی هم دیگه گلاب به روتون میشم ! زیادی هم مایعات بخوریم شکممون باد میکنه و بد شکل میشه ! مثل من که انگاری همیشه نفخ دارم ! حالا من برعکس همه که تو برنامه شون میذارن اضافه کردن تعداد لیوان های آب خوردن ! من باید یه برنامه ریزی کنم که کم کم آب خوردنم رو به لیوان لیوان برسونم نه پارچ پارچ!!

خوب دوستای عزیز امیدوارم که این برنامه واقعا درست و درمون پیش بره و بنده هم بتونم در جوار شماها پایداری خودم رو داشته باشم ! البته به نظر میاد که من همه هفت هفته رو نتونم همراه باشم چون واسه 20 می بلیط رزرو کردم واسه ایران و فکر میکنم تا اون موقع میشه 6 هفته ! البته سعی میکنم اون یه هفته باقیمونده رو هم خودم رو کنترل کنم ! ولی خوب به نظر شما کسی که دو سال آزگار هرشب خواب نون بربری و نون سنگک دیده و همچنین پنیر تبریز و کباب کوبیده و ساندویچ هایدا و ..... آخ مادرررررررجاااااااااااااااااان !!! میتونه همون هفته اول که میرسه به وطن و مامان جانش رو میبینه( و صد البته مامان جانش میخواد تلافی این دو سال رو در همون هفته اول در بیاره ) مقاومت کنه!؟ حالا ببینیم چی میشه ! شاید اینقدر خوش تیپ شده بودم که حیفم اومد !!

امان از این روده دراز.... من اومده بودم کلیات برنامه ام رو بگم و برم سراغ درس و مشقم!

خوب توی این هفت هفته یا به قولی شیش هفته من علاوه بر وزن کم کردم دوست دارم به یه چیزای دیگه ای هم دست پیدا کنم .

1-     معقولانه آب خوردن

2-     کمتر و منظم تر خوابیدن

3-     ورزش روزانه حتی اندکی

4-     مصرف مکمل ها

5-     مصرف منظم سبزیجات

6-     ماساژهای موضعی واسه سلولیت های نازنین

7-     توجه به پوست و موها

8-     یه کمی به این اعصاب بدبخت آرامش بدم شده حتی با ده دقیقه مدیتیشن

9-     نظم داشتن (خوب همین مرتب آپ کردن خودش به نوعی تمرین نظم هست)

10- کیپینگ کانتکت ویت مای دیِر فرندز(فقط خواستم بدونید انگلستی هم بلتم !!)

نظرات 8 + ارسال نظر
پیازچه خانم دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ http://piazchekhanoom.com

خوبه دیگه تو می تونی کلی امتیاز به خاطر آب خوردنت بگیری ;)

[ بدون نام ] دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ http://piazchekhanoom.persianblog.ir

نمی دونم چرا آدرس وبلاگمو اشتباه نوشتم D:

سوگند دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام نانازی خانم
بابا انگلیسی بلد !!!!!!!

میگم نانازی ، من که تو ایرانم یه شب یه چیزی نمیخورم تا صبح خوابشو میبینم وای به حال تو که دور از وطنی !
امیدوارم تو این 6 هفته حسابی نتیجه بگیری که اون یه هفته اگرهم چیزی خوردی خیلی بالا پایینت نبره.

آلبالو 88 دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ب.ظ http://albaloo88.blogfa.com/

نانازی جان با اون یکی نانازی فرق داری درسته ؟ پس با این حساب خوش اومدی ! 17 کیلو در 1.5 ماه خیلی زیاده ها ! :دی یعنی تقریبا هفته ای 3 کیلو ! اون وقت این وزن سریع برگشت یا همون جا موند ؟

آلبالو 88 دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:10 ب.ظ http://albaloo88.blogfa.com/

ااا اتفاقا از لحن نوشتنت حدس زدم ! ولی نه اون یکی وبلاگ حرفی از اینجا زدی نه اینجا حرفی از اونجا ! پس خونه جدید مبارک :دی

[ بدون نام ] دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ

از صبا به تک به تک شرک کنندگان در هفت هفته تلاش , لطفا به این سوالات سریعا جواب بدید. حتی اگه دادید خواهش میکنم دوباره لطف کنید و جواب بدید چون که بنده خیلی گیج شده ام با تشکر . پایان پیام
سواال اول : وزن شما
سوال دوم : محدوده کالری شما در هفته اول؟
سوال سوم : ایا من وب شما رو دارم؟ اگه ندارم ادرس رو کامل چک کنید و به من بدید
سوال چهارم : شما در وب خود باید روزانه و یا مینمم هفتگی بنویسید که چقدر کالری خورید چقدر ورزشت کردید چقدر به سایرین سرکشی کردید چند لیوان اب خورید و چقدر ویتامین و مالتی ویتامین خورید و اینکه چقدر به غذاهای بد نه گفتید. حتما جدول های خود را بر این سااس تنظیم کنید. به امید اینکه شما اول بشید. فعلا بای

سوگند دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

نانازی خانم وزن شما چقدره بی زحمت ؟

ساناز سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:21 ق.ظ http://ezafevazn.blogfa.com

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد