آخرین یادداشت برنامه سیزده روزه !

برنامه خوبی بود ! البته بنده خودم رو زیاد درگیرش نکردم تا بار فکری واسم نداشته باشه ! ولی خوب اینکه میبایست یه جایی درج میشدم واسم خوب بود ! و اینکه ترازو عدد کمتری رو نسبت به قبل واسم نشون میده ! البته من وزن ترازوییم زیاد واسم مهم نیست ! نه که مهم نباشه ! یعنی خوش تیپ شدن بیشتر واسم ملاک هست تا کم وزن شدن! شاید به نظر مسخره بیاد ولی من دوست دارم یه کم گوشتی باشم ! یه کم فقط ! ولی صاف و صوف! من به شخصه از خیلی لاغر شدن خوشم نمیاد ! مثلا این دوست چینی من ۴۷ کیلو هست و اصرار داره که پاهاش چاق هستن و دلش نمیخواد دامن بپوشه !! ولی به نظر من پاهاش مثل پاهای پینوکیو هست!! ولی جرات ندارم بهش بگم که باباجان تو خیلی هم خوبی اصلا یه کم هم اضافه کنی بهتر هم میشه ! چون میترسم فکر کنه من دارم از حسودی این حرفا رو میزنم ! از شانس قراضه من یکی دیگه از دوستام که اونم چینی هست !! همش ۴۰ کیلو هست و خیلی هم مراعات میکنه و میخواد وزن کم کنه ! آخه تو رو خدا بگید من وسط این نی قیلون ها چیکار میکنم !!!؟ حالا بهش میگم من وزن ایده آلم ۵۶ کیلو هست ! همچین چشماش رو گشاد میکنه که یعنی مثلا ۵۶ هیولا هست!!! به نظر شما آدم اون قدر لاغر باشه خوش تیپ تره!؟ من خیلی داهاتی و قدیمی فکر میکنم که دوست دارم یه پره گوشت هم داشته باشم !؟!؟

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ق.ظ

پایداران عزیزم واقعا خیلی ممنون از همه شما که تک به تک باعث شدید که این سیزده روز بسیار به یاد ماندنی رو داشته باشیم. برای من اولین تجربه کار گروهی اون هم از راه دور بود ولی فهمیدم که با جمع میشه به همه چیز رسید و هیچ بن بستی وجود نداره. خیلی همه اتون خوب بودید این همه عشق و محبت به همدیگر , واقعا منو خیلی سرشار از شادی میکرد خیلی دوستتون دارم و امیدوارم که در هفت هفته تلاش میتونیم همه به هدفمون برسیم. یادتون باشه که هدف اصلی این دوران تثبت وزن بود که تقریبا همه به اون فکر کنم که رسیده باشیم و هفت هفته دیگه یک تلاش جمعی برای کاهش وزن خواهیم داشت که اون رو هم بسیار با شکوه تر برگزار خواهیم کرد. قربون همه شما بروم.

من هم اصلا فکر نمیکنم که 56 چاقه من خودم هم فکر میکنم که کمی گوشتی بودن قشنگتره . من خودم گذاشتم که به 57 برسم ماکزییم 55 و نه کمتر . موفق باشی

ترنم جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:25 ق.ظ http://goodshape.blogfa.com

سلام ..
پست اولیتو خوندم کلی خندیدم ..موفق باشی ولی منم با نظرت موافقم یه پره گوشت خوبه ..مثلا من الان ۶۲.۵ کیلو شدم به نظر خودم از دختر عمه ام که ۵۰ کیلوئه خیلی خوشتیپترم البته نظر اونم هست :D
ولی چون بی جنبه ام خودمو میشناسم رو مرز چاقی باشم یه دفعه میبینم چند کیلو اضافه کردم و اصلا هم متوجه نشدم ..
یه چیز دیگه هم هست اونایی که ذاتا لاغرن مثه همین کره ای چینی ها زیاد خوش فرم نیست اندامشون ..ما اگه اصولی لاغر کنیم و با ورزش و اینجور چیزا میتونیم خیلی خوش هیکل بشیم ..

سوگند شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ http://myfitness.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
نخیر ، اصلاً هم اینجوری نیست . من خودم با اینکه خیلی اضافه وزن دارم و همیشه دوست داشتم لاغر بشم و لی هیچوقت دلم نمیخواد 40 کیلو بشم و جالب تر اینکه منم بدون اینکه حساب کنم وزن ایده آلم چقدره ، همیشه دلم میخواست 56 کیلو بشم !

صبا یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ق.ظ http://ssaabaa.blogfa.com/

سلام , میگم ها فکر میکنم که بعد از هفت هفته من شدم 62 اینقدر ذوق میکنم که نگو. فکر کنم که در این صورت سایزم بشه 42 . الان 44 هستم با 65 یا 66 که هستم. تو سایزت چند میشه؟ وای به این فکر کن و بعد برنامه ریزیت رو بکن. من یک صفحه درست کردم نگاه کن . خیلی خوشحالم که این هفت هفته رو با هم هستیم و با هم این کار رو داریم میکنیم. خیلی خوش میگذره و صفا داره . یک کاهش وزن حداقل 20 کیلیویی خواهیم داشت و کاپ رو خواهیم برد.

الهام دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام عزیزم روز اول مسابقه است امیدوارم امروز خوب پیش بری

میترا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://manolaghari9.blogfa.com

سلام دوست خوبم...
منم مثل تو فکر میکنم و اصلا دورت ندارم زیاد لاغر باشم....
به نظر من چیزی که برای خودت مهمه رو هدف قرار بده...
موفق باشی

لیلا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

نانازی خانم جان ، راستش اینه که من کتلت دیروز رو با کشک بادمجونش 20 کالری گرفتم , چون خیلی کم بودن ولی خب همون تو فیت دی که وارد می کنی خیلی چیزا رو می تونی چشمی حساب کنی . مثلا یک کتلت 50 گرمی بر حسب اینکه گوشتش بیشتره یا سیب زمینی رو تخمین بزنی و وارد کنی . من برای این سرخ کردنی ها بسته به درصد چربی ، آخر سر یک 120 کالری یا کمتر و بیشتر به جمعش اضافه میکنم .

زی زی دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:51 ب.ظ http://zeinab20.blogfa.com/

نه عزیزم نه تو قدیمی ای نه داهاتی . تو یه ایرانیه با سلیقه ای که یه شوهر ایرانی داره . مگه نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد