گزارش عقب افتاده و چهارشنبه !

جدول اون روزایی که نبودم :

 

محدوده کالری

مکمل

آب

ورزش

سرکشی به بچه ها

نه گفتن

 

21-4-

 1 

    1

   1

  2

       1

1

22-4-

1

1

1

-

1

1

23-4-

1

1

1

-

1

1

24-4-

1

1

1

1

1

1

25-4-

1

1

1

1

1

1

26-4-

1

1

1

-

1

1

27-4-

1

1

1

-

 1

1

28-4-

1

1

1

-

1

1

میگم این سر زدن ها گاهی وقتا فقط یکی دو دونه از بچه ها بودن ! قبوله ؟ اگه نه که اونا رو صفر بذارید . بعدشم اون روزایی که ورزش رو تیره گذاشتم یعنی فقط همون نیم ساعت رو ورزش کردم که امتیاز نداره و اون اعدادی که گذاشتم امتیازه نه تعداد ساعات ورزش!!

و اما برنامه چهارشنبه نهم اردیبهشت :

برنامه غذایی:

صبحانه : یه دونه سیب سبز یه لیوان قهوه تلخ ( من وقتی استرس دارم معده ام باید خالی باشه وگرنه ......)

ناهار: دو برگه نون و یه ورقه پنیر فلفل دار

شام : دو کاسه کوچیک سوپ

 میان وعده: یه لقمه دیگه از همون نون و پنیرا, دو تا گوجه فرنگی, یه لیوان شیر قهوه , یه دونه پاستیل گردالوی کوچیک (اندازه اون جیلی بیلی ها که تو ایران هست ولی روکش نداشت) 100گرم ماست میوه ای

 

آب : 10لیوان

 سایر:

ورزش: نیم ساعت پیاده روی

ماساژ موضعی : چی؟!؟!

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: اییییییی مادر !!! من دو شب بود نخوابیده بودم ! از امتحان که اومدم شهید شدم !

سر زدن به برو بچ: دق دلی این چند وقته رو درآوردم .

 

نه :

پاستیل (از اون کوسه ای ها که تهش سفیده خوشمزه هست کش میاد هاااااااااا!!!)  و ذرت مکزیکی که البته قرار بود خودم درست کنم بعدش گفتم نه دیگه بیخودی کالری اضافه به خورد این بدن بدبخت بدم که چی! در عوض حدود 100 گرم ذرت ریختم توی سوپم که توی دو کاسه سرجمع 10 گرم هم نبود !!

جنبش: چشمتون روز بد نبینه ! یعنی این خونه ما ازش ...ه میبارید ! وقت من سرم گرم باشه خونه ما تعطیله دیگه (البته توجه داشته باشید بنده در زمره زنان شلخته و بی سلیقه طبقه بندی شدم ها) جنبش ما هم این بود که خونه رو یه کمی به حال اولیه دربیارم ! والله جنبش که چه عرض کنم جان کندن بود !!

نظرات 5 + ارسال نظر
صبا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:06 ب.ظ

مرسی بابت جدول امتیازها که حتما حساب میکنم. میگم ها برنامه این گروه تمشک چیه؟ یک برنامه چیزی ندارند؟ اخه یک دوره ای چیزی براشون در نظر بگیرید. مثلا بهترین شاگردها رو دارید ها

تینا پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:49 ب.ظ

عجب مصصصصصصصصصصبری داریم ما! فکر کنم گروه مربای تمشک واسه ما بهتره . آره عزیزم منم تمشکیم! هفته پیش نبودی خودمو از ورزش و سالم خوری کشتم! این هفته اومدی که اوضاعم خرابه خواهر! (:

میس ری پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ب.ظ

مامان نانازی دوست دارم!
بارت از مولودی شکلات آوردم !
بوس

نگار جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ http://khoda-ba-mane.blogfa.com/

نانازی جونم مرسی که از یادم نمی بری کلی با کامنت هات انرژی می گیرم :) خوشحالم که شماها رو دارم .
راستی مراتب تشکر رو به ندا خاونم هم رسوندم ;)
موفق باشی بیشتر از پیش نانازی خانوم گل.

میترا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ق.ظ http://manolaghari9.blogfa.com

سلام عزیزم...موفق باشی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد