بیست و پنجم فروردین ماه هشتادو هشت

برنامه غذایی:

صبحانه : یه لیوان شیر قهوه

ناهار: -

شام : نصف روتی چنای , یه لقمه نون و یه تیکه کدو و یه خیار سالادی

میان وعده: یه ورق پنیر بازم شیر قهوه , چای , دم کرده گل مینا, یه جور شربت مالایایی, آیس تی

آب : 10-12 لیوان

 سایر:

ورزش: یک ساعت پیاده روی

ماساژ موضعی : بله

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: خوب

سر زدن به برو بچ: بله

نه : به همه چی! از بس که حالم بد بود از همه چی بدم میومد! حتی این شیرینی های روی میز! یه مقداری هم با خانواده جر و بحث کردم که دلم خنک بشه ! حالا من هیچی شما باشید چیکار میکنید ! ظهری گفتم بریم این سلف دانشگاه نهار بخوریم اخه غذاهای رژیمی هم داره ولی خانواده فرمودن نه بریم بیرون ! و یه دفه اون رگ من بلند شد! (خیلی وقتم بود از این رگه استفاده نکرده بودم زنگ زده بود!!) دیگه رو هرچی دست گذاشت منم گفتم نع! بعد دیگه دیدم این رگه بعلت عدم استفاده طولانی مدت سیستمش بهم ریخته هی متورم تر میشه و یه جورایی هم متقارن با اومدم گلی خانوم و اینا بود ! اینقده نع گفتم که ناهار نخوردم و شام هم که دیدید چقده بود!؟ البته اینم بگم ها من دو سه روز اول مهمون داری (از نوع گلی خانومی) همیچین بگی نگی گلاب به روتون میشم (قسمت بالایی) یعنی همون یه خورده شام هم که خوردم از حلقم به معده ام نرسید.......

جنبش:

صبحی که رفتیم دانشگاه من با استادم قرار داشتم و رفتیم یه کم با هم اختلاط کردیم و کلا این استاد ما به همه چی علاقه داره الا روبوتیک و هوش مصنوعی !! هی راجع به تاریخ و نمیدونم این چیزا پرسید بعدشم هی از من میپرسید تو حالت خوبه !؟ هی من میگفتم بله مرسی ! بعد آخراش گفت نانازی به نظرم تو خیلی اعصابت به هم ریخته.....! من دیدم ای دل غافل از بس که عادت به وول خوردن کردم هی واسه خودم تو دفتر این استاده تکون تکون میخورم ! حالا واسه حفظ آبرو و اینا دیگه قضیه گروه هفت هفته ای و اینا رو کتمان کردم و با یه قیافه محزون خیلی غمناکی گفتم آره این موضوع پروژه خیلی فکر من رو مشغول کرده ! بعد هم هی استاده به من دلداری داد و یه قول های مساعدی داد که نزدیک بود از خوشحالی ماچش کنم ! ولی خوب سعی کردم خودم رو نگه دارم و فقط یه لبخند گشادی زدم که تا ته معده ام رو هم دید.  

 

به این لوگ گروه هم که کنار پیوندهای روزانه گذاشتم یه نگاهی بندازید ببینید چطوره

بیست و چهارم فروردین ماه هشتادو هشت

 برنامه غذایی:

صبحانه : دو عدد استامینیوفن کدئین

ناهار: دو عدد استامینیوفن کدئین

شام :یه کاسه سوپ سبزیجات یه بشقاب سبزی دو تا fish ball  آب پز, یه تیکه جیگر کبابی, یه خیار سالادی,

میان وعده : یه لیوان آب سبزیجات, یه ورق پنیر

آب : 8 لیوان

 سایر:

ورزش: نیم ساعت پیاده روی

ماساژ موضعی : البته خوب چون دلم درد میکرد مجبور بودم دلم رو بمالم !!

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: عااااااااااااااالیییییییییییییییی!!

سر زدن به برو بچ: بله

نه : راستش همین الان که دارم تایپ میکنم یه کمی دلم ضعف میره ! و این شیرینی های روی میز هم هی به من چشمک میزنن ! خوب این نه هم بخاطر گل روی شما به این شیرینی های ذلیل مرده میگم ! تااااازه فردا صبح هم کیک موز داریم که من از الان هی بهشون نه میگم که در وجودم نهادینه بشه یه دفه فردا گول نخورم !!

خوب به سلامتی امروز صبح گلی خانوم با برو بچه ها تشریف آوردن خونه ما و شلوغش کردن اساسی! به طوری که بنده از صبح تا ساعت 6 بعداز ظهر در رختخواب تشریف داشتم و مشت مشت مسکن مصرف میکردم! بعد دیگه یه کم آروم شدم و اومدم سراغ درس و مشق و نت و وبگردی و اینا! پیاده روی هم بصورت افتان و خیزان و فقط در جهت انجام وظیفه بوده و دو هزار و یکصدو بیست بار خانواده تذکر دادن که حالا امروز لازم نیست و بنده هم به ایشون جواب مناسب رو دادم ! چه استقامتی داره ماشاالله !  

بچه های گروه لطفاٌ به ادامه مطلب پست قبلی یه سری بزنید!!

بیست و سوم فروردین ماه هشتادو هشت

برنامه غذایی:

صبحانه : یک لیوان قهوه دو عدد خرما

ناهار: به علت میانوعده حذف شد!!

شام : 5قاشق برنج و قورمه سبزی با یه پاتیل سالاد

میان وعده : دو عدد شیرینی خشک با چای

آب : 12 لیوان

 سایر:

ورزش: نیم ساعت پیاده روی

ماساژ موضعی : بله

مکمل : بله

برنامه خواب و بیداری: خوب

سر زدن به برو بچ: بله

جنبش:

وقتی پشت کامپیوتر هستم یا پشت میز دارم درس میخونم پاهام رو به نوبت ده تا ده تا تکون میدم ! و هر نیم ساعت هم ده تا حرکت کششی سینه انجام میدم . رقصیدن در حال غذا پختن, درجا زدن در حال حرف زدن با خانواده (که واقعا ایشون رو خوشحال میکنه این حرکت بنده !!) موقع خواب و بیداری حرکات پا انجام دادن ......

نه : ته دیگ سیب زمینی, صبح هم چندتا کوکو سیب زمینی داشتیم که خانواده واسه صبحانه میل فرمودند و من حتی یه گاز هم نزدم !! 

 

ادامه مطلب واسه بچه های گروه....

ادامه مطلب ...